رافخایی: قابل مقایسه با پیکان نیستیم اما امیدوارم پیروز شویم

رافخایی: قابل مقایسه با پیکان نیستیم اما امیدوارم پیروز شویم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال ملوان امیدوار است که تیمش در بازی فردا مقابل پیکان ۳ امتیاز را بگیرد.

جلال رافخایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت ملوان قبل از بازی با پیکان گفت: فکر می‌کنم دو تیم در شرایطی تقریبا مشابه مقابل هم قرار می‌گیرند و هم ملوان و هم پیکان به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارند. ما نسبت به پیکان عملکرد بهتری داشتیم و این در حالی است که بابت خیلی مسائل با حریف فردایمان قابل قیاس نیستیم. با این حال نهایت تلاش‌مان را برای گرفتن 3 امتیاز انجام خواهیم داد.

او در مورد اینکه هواداران ملوان از نتایج این تیم راضی نیستند تاکید کرد: آنها همیشه حامی اصلی ما هستند و هیچ وقت دوست نداریم ناراحت‌شان کنیم. هواداران ملوان توقع دارند ولی باید شرایط تیم ما را هم در نظر بگیرند. خیلی از تیم‌ها در لیگ از لحاظ هزینه و جذب بازیکن شرایط بهتری دارند ولی یا مثل ما نتیجه گرفتند یا اینکه نتایج ضعیف‌تری نسبت به ملوان گرفتند. هواداران صبور باشند و تیم ما در آینده بهتر خواهد شد.

رافخایی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ملوان مشکل مالی بازیکنان را حل کرده است گفت: در فوتبال ایران اکثر تیم‌ها با مشکل مالی مواجه هستند ولی در مورد ملوان باید بگویم که آقای محجوب به تعهدات مالی‌اش عمل کرده و باید از او تشکر کنم که تا حد توانش به این مسائل رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon