بازی با نفت تهران سخت‌تر از بازی استقلال و پرسپولیس است


بازی با نفت تهران سخت‌تر از بازی استقلال و پرسپولیس است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با تیم جوان و با تجربه نفت تهران به مراتب از بازی با پرسپولیس و استقلال سخت‌تر است و مطمئن باشید آن‌ها جزو تیم‌های بالانشین جدول خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، عبدالمجید باقری نیا سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی فردا در برابر نفت تهران اظهار کرد: استثنائی‌ترین و سخت‌ترین قرعه لیگ بر‌تر به نام مسجدسلیمان خورد.

وی اضافه کرد: بازی‌های پشت سر هم با تیم‌های قدرتمند تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، پرسپولیس تهران و حالا نفت کار را برای تیم جوان ما سخت کرده است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازی‌های خارج از خانه و بازی‌هایی که بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید محمدی شهرستان مسجدسلیمان از دیگر بدشانسی تیم ما است.

وی افزود: همه این شرایط برای ما سخت است زیرا اکثر بازیکنان ما در لیگ دسته یک بازی می‌کردند ولی به لطف خدا هفته به هفنه بهتر می‌شویم.

باقری نیا با بیان اینکه بازی با نفت تهران سخت‌تر از بازی با استقلال و پرسپولیس است، گفت: تیم نفت جوان و با نشاط است و مطمئن باشید در آخر فصل جزو تیم‌های بالانشین جدول خواهد بود.

وی بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت تمرینات را خوب انجام دادیم و بر روی نقاط قوت و ضعف نفت تهران کار کردیم و امیدواریم در بازی فردا به همراه یک بازی خوب از دو تیم شاهد نخستین نفت مسجدسلیمان باشیم.

وی درباره عدم حضور بازیکنان محروم خود در این دیدار به علت کارت‌های جعلی گفت: این شوکی بود که به تیم ما وارد شد و امیدواریم بازیکنان جوان توانایی خود را در این دیدار نشان دهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon