اولین ۳ امتیاز در جیب پرسپولیسِ درخشان

اولین 3 امتیاز در جیب پرسپولیسِ درخشان

خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس سومین پیروزی در لیگ برتر و نخستین برد با حمید درخشان را مقابل راه‌آهن کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم راه آهن از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی به مصاف پرسپولیس رفت و این دیدار را با نتیجه 2 بر یک به حریف خود واگذار کرد. محمد عبا‌س‌زاده و محمد نوری دقایق 18 و 27 برای پرسپولیس و مجتبی شیری دقیقه 85 برای راه‌آهن گلزنی کردند.

پرسپولیس این دیدار را تهاجمی‌تر از میزبان آغاز کرد و دقیقه 18 محمد عباس‌زاده با شوت دقیق دروازه میزبان را گشود. دو دقیقه بعد ضربه سر رامین رضاییان با اختلافی اندک از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت. پرسپولیس برخلاف دیدارهای قبلی این بار توانسته بود میانه میدان را به خوبی در کنترل بگیرد و دقیقه 27 محمد نوری با ضربه‌ای هوشمندانه از درون محوطه جریمه گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. 2 دقیقه بعد سیامک کوهنورد از داور کارت زرد گرفت.

در ادامه و در شرایطی که با مصدومیت دروازه‌بان راه آهن، امیر عابدزاده بجای ایگور ننزیچ وارد زمین شد، باز هم توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار داشت و دقیقه 38 امید عالیشاه یک موقعیت خوب گلزنی را در مقابل دروازه از دست داد. در نهایت این نیمه با برتری 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

در نیمه دوم راه‌آهن تیم مهاجم بود و شاگردان درخشان با فرو رفتن در لاک دفاعی با استفاده از ضد حملات به اداره بازی پرداختند. حملات راه‌آهن موقعیت خطرناکی را برای این تیم ایجاد نکرد. پرسپولیس در نیمه دوم کفشگری و فاطمی را جایگزین عباس‌زاده و عالیشاه کرد تا بازی را کنترل کند. دقیقه 84 ضربه سر منوچهری را سوشا مکانی راهی کرنر کرد اما دقیقه 85 مجتبی شیری با استفاده از پاس رامین رضاییان تک گل راه آهن را به ثمر رساند.

حضور میثم حسینی بجای حسین فاطمی که خودش بازیکن تعویضی بود، آخرین تعویض پرسپولیس بود اما در نهایت تغییری در نتیجه ایجاد نشد و پرسپولیس 2 بر یک حریف خود را شکست داد.

در این نیمه حسین ماهینی هم کارت زرد گرفت. با این نتیجه پرسپولیس 12 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رسید و راه‌آهن با 8 امتیاز چشم انتظار نتایج سایر تیم‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon