مکانی: مگر پرسپولیس تیم محلی است که با اعتراض کردن فیکس شوم؟

مکانی: مگر پرسپولیس تیم محلی است که با اعتراض کردن فیکس شوم؟

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که حرف‌های هفته گذشته‌اش پس از بازی با نفت مسجدسلیمان تاثیری در بازی کردنش مقابل راه‌آهن نداشته است.

سوشا مکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل راه‌آهن، عملکردش در این بازی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

تسنیم: بازی با راه‌آهن چطور بود؟

فکر می‌کنم برد خوب و به موقعی به دست آوردیم، تنها چیزی که در این بازی من را ناراحت کرد گل خوردن تیم بود. روی یک اتفاق دروازه پرسپولیس باز شد که نباید این اتفاق رخ می‌داد. اگر دروازه‌ دروازه‌بان بسته بماند انگیزه خط دفاع هم بیشتر می‌شود.

تسنیم: احساس می‌شود زمان خروج‌ها کمی دو دل می‌شوی و خودت هم دوست داری روی تمام توپ‌های ارسالی خروج کنی، درست است؟

دو دل نمی‌شوم و تنها هدفم این است که بتوانم حملات حریف را دفع کنم. اگر روی هر توپی از دروازه‌ خارج می‌شوم برای این است که بتوانم پشت دفاع را پوشش بدهم. شاید یک دروازه‌بان نخواهد از دروازه خروج کند اما من اینطور نیستم، اگر یک درصد هم شانس داشته باشم توپ‌های پشت دفاع را جمع می‌کنم چون نمی‌خواهم تیمم ضربه بخورد.

تسنیم: قبل از بازی با احمدرضا عابدزاده خوش و بش داشتی...

عابدزاده الگوی من بوده و افتخار می‌کنم در استیل آذین شاگرد او بودم. همیشه با عابدزاده در تماس هستم و از راهنمایی‌هایش استفاده می‌کنم. عابدزاده چند وقتی است که از دروازه‌بان‌های پرسپولیس راضی نیست و باید کاری کنم که این حس او از بین برود.

تسنیم: فکر می‌کنی بتوانی روزی احمدرضا عابد‌زاده دیگری شوی؟

تازه اول راه هستم و مطمئن‌ هستم که هم خودم و هم پرسپولیس در آینده بهتر می‌شویم. زمان ثابت می‌کند که چه کسی می‌تواند در پرسپولیس موفق شود.

تسنیم: خیلی‌ها اعتقاد دارند سوشا مکانی به خاطر اعتراضی که بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان انجام داد در بازی با راه‌آهن دروازه‌بان فیکس شد، در این مورد چه نظری داری؟

چنین چیزی امکان ندارد، مگر پرسپولیس تیم محلی است که با اعتراض کردن فیکس شوم؟! در ضمن من اعتراضی انجام ندادم بلکه فقط برای آینده‌ام در پرسپولیس نگران بودم. بیشترین هدف و منظورم از آن حرف‌ها این بود که بگویم واقعاً نگران آینده‌ام هستم.

تسنیم: ولی جلسه تو با درخشان به این شایعات دامن زد...

چه جلسه‌ای؟ آقای درخشان بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان با همه بازیکنان تیم به صورت جداگانه صحبت کرد و گفت روی همه شما حساب باز کرده‌ام اما فقط صحبت‌هایش با من انعکاس پیدا کرد. در آن جلسه اصلاً به من نگفت که مقابل راه‌آهن فیکس هستم و تا ساعتی پیش از بازی با راه‌آهن نمی‌دانستم بازی می‌کنم. در جلسه فنی پیش از بازی هم دروازه‌بان آخرین نفری بود که نامش اعلام شد.

تسنیم: یعنی دیگر مشکلی وجود ندارد؟

اصلاً، من بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان از همه عذرخواهی و تأکید کردم از بیان آن حرف‌ها منظور خاصی نداشتم. کار من این است که در تمرین و مسابقه خوب باشم و کارد فنی از من رضایت داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon