تیم برتر میدان بودیم / داور جوان این دیدار فوق‌العاده قضاوت کرد


تیم برتر میدان بودیم / داور جوان این دیدار فوق‌العاده قضاوت کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: در تمام طول بازی تیم برتر میدان بودیم و استحقاق برد در این دیدار را داشتیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجید جلالی بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال سایپا البرز در نشست خبری اظهار کرد: برد امروز را تقدیم به مردم کرج و کارگران زحمتکش گروه خودروسازی سایپا می‌نمایم.

وی افزود: مسئولیت ما با این برد بیشتر می‌شود و باید سعی کنیم تیم را در این شرایط حفظ کنیم و به آن انگیزه بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد کیفیت بازی و برتری تیم سایپا خاطرنشان کرد: در تمام طول بازی تیم برتر میدان بودیم و در نیمه اول می‌توانستیم 3 گل به تیم پدیده بزنیم.

جلالی در مورد کیفیت بازی‌ گفت: بازی فوق‌العاده با کیفیتی بود و ما قدم به قدم در حال نزدیک شدن به تیم مورد انتظار خود هستیم.

وی افزود: بازیکنان جوانی که امروز در زمین بودند نشان دادند که می‌توانند آینده درخشانی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد عدم استقبال تماشاچیان کرجی از بازی‌های خانگی این تیم بیان کرد: امیدوارم که جوانان کرج به این باور برسند که این تیم جزئی از البرز است و مؤفقیت این تیم می‌تواند به پیشرفت ورزش و اعتماد به نفس جوانان بینجامد.

جلالی افزود: برای موفقیت تیم سایپا برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با تلاش‌هایی که در طول هفته انجام دادیم انتظار برد از این بازی را داشتیم.

وی در مورد گلایه‌های مربی تیم فوتبال پدیده مشهد از نحوه قضاوت بازی و تأثیرگذاری داور در نتیجه بازی گفت:‌ من چیزی را در مورد داوری ندیدم و نیمه اول ما به برخی از صحنه‌ها معترض بودیم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: داور جوان این دیدار در این بازی فوق‌العاده قضاوت کرد.

جلالی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد استعفای خود از کانون مربیان گفت:‌ از کانون مربیان استعفا دادم اما پذیرفته نشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد نتیجه‌ دور از انتظار تیم ملی امید ایران گفت: در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد به کارگیری بازیکنان جوان در این تیم گفت: بازیکنان جوانی را به ترکیب تیم اضافه کردم که می‌توانند برای آینده فوتبال کشور مفید باشند.

جلالی افزود: بازیکنان بومی مانند محمدزاده و مهدی ترابی دارای استعداد بزرگی هستند که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon