اسکوچیچ: شاید چون ساعت نزدیک ۹ بود کی‌روش خوابش گرفته بود!/ ریسک کردیم و بردیم

اسکوچیچ: شاید چون ساعت نزدیک 9 بود کی‌روش خوابش گرفته بود!/ ریسک کردیم و بردیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در نیمه دوم دست به ریسک زدیم و حملاتی را روی دروازه استقلال ترتیب دادیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر فولاد مقابل استقلال در نشست خبری گفت: از اینکه توانستیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم بسیار راضی هستم و این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و احساس می‌کردم بازیکنانم بیش از حد به استقلالی‌ها احترام می‌گذارند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم دست به ریسک زدیم و حملاتی را روی دروازه استقلال ترتیب دادیم هر چند این کار خطرناکی بود چون ممکن بود روی ضدحملات گل بخوریم. با توجه به اینکه استقلال در نبردهای هوایی برتری کاملی داشت سعی کردیم این موضوع را برطرف کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: در هفته‌های گذشته در دو بازی مقابل پیکان و سایپا نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم اما با 2 پیروزی در دو هفته گذشته فکر می‌کنم توانستیم به آرامش برسیم و ثبات پیدا کنیم.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: به نقاط ضعف تیم خود واقف هستیم و باید هر چه سریعتر این نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد اینکه کیفیت بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید آن هم در شرایطی که کی‌روش در جایگاه ویژه خمیازه می‌کشید، گفت: در شرایطی نیستم که وضعیت فیزیولوژیک کی‌روش را تفسیر کنم. شاید چون ساعت 9 شب نزدیک بود او خوابش گرفته بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازی خوبی بود و معتقدم این دیدار برای هواداران چشم‌نواز بود.

اسکوچیج در مورد اینکه هواداران استقلال به وقت‌کشی بازیکنان این تیم اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: این نه شخصیت من و نه در شخصیت بازیکنانم است که چنین کاری انجام دهند و این دید شماست. مطمئن باشید چنین چیزی را از بازیکنانم نخواهم خواست و حتی اگر بازیکنی روی زمین بیفتد از او تقاضا می‌کنم که از جای خودش بلند شود. این کار بیشتر اعصاب من را خراب می‌کند تا هواداران استقلال.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon