قاضی: خوب بودیم فقط گل نزدیم/ چیز خاصی از دست نداده‌ایم

قاضی: خوب بودیم فقط گل نزدیم/ چیز خاصی از دست نداده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل فولاد بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فقط نتوانستیم گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قاضی در پایان دیدار استقلال و فولاد خوزستان که با شکست یک برصفر آبی‌پوشان همراه بود، گفت: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم چند گل بزنیم اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت گل خوردیم.

وی ادامه داد: باید بهتر از این بازی کنیم تا شرمنده هواداران نشویم اما قول می‌دهم در بازی‌های آینده به پیروزی برسیم تا با این پیروزی‌ها هوادارانمان را خوشحال کنیم.

مهاجم استقلال در واکنش به این موضوع که تیمش مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ نتوانسته نتیجه بگیرد، گفت: به این موضوع اعتقاد ندارم چرا که تیم ما بسیار خوب بازی کرد و روندمان تا به اینجا رو به رشد بوده است. 90 دقیقه بسیار خوب بازی کردیم و اینکه تیم ما نمی‌تواند مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ نتیجه بگیرد به هیچ وجه درست نیست.

قاضی درباره اینکه استقلال موقعیت صدرنشینی را از دست داد، گفت: لیگ تازه چند هفته است که آغاز شده و تا به اینجا نیز کار سختی داشته‌ایم. چیز خاصی از دست نداده‌ایم و با چند پیروزی می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

وی درباره پرداخت مبلغ قراردادهایشان از سوی باشگاه اظهار داشت: باشگاه پرداخت مالی داشته اما باید ببینیم در آینده روال چگونه خواهد بود. باشگاه با بازیکنان صحبت‌هایی کرده و قول داده‌ در موعد مقرر پرداختی لازم را داشته باشد.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه در چند وقت اخیر برخی مربیان و بازیکنان علیه یکدیگر مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند و آیا این موضوع جالب است یا خیر، گفت: یکسری واقعیت‌ها باید پوشش داده شود که فکر می‌کنم اینگونه نیست و به همین دلیل برخی اتفاقات که باید رخ بدهد، نمی‌افتد. به همین دلیل افرادی که خارج از فوتبال هستند با برخی اظهارنظرها باعث می‌شوند بین فوتبالی‌ها اختلاف بیفتد.

قاضی درباره اینکه مصاحبه‌های اخیر برخی مربیان و بازیکنان باعث شده فوتبال چهره زشتی به خودش بگیرد گفت: این مصاحبه‌ها در همه رشته‌ها از جمله والیبال و بسکتبال وجود داد و فقط در فوتبال نیست اما چون ما بیشتر در چشم هستیم این اتفاقات رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon