خطیبی: مقابل سپاهان با سبک جدیدی بازی می‌کنیم/ دوست دارم ما قهرمان شویم و سپاهان نایب‌قهرمان

خطیبی: مقابل سپاهان با سبک جدیدی بازی می‌کنیم/ دوست دارم ما قهرمان شویم و سپاهان نایب‌قهرمان

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: هواداران فردا مقابل سپاهان استادیوم را پرکنند چون نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران درباره انتشار لیست بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: لیستی که منتشر شده فکر نمی‌کنم لیست درستی باشد چون تا جایی که من می دانم لیست هنوز اعلام نشده و در صورت اعلام هم باید از سایت فدراسیون اعلام شود.

وی افزود: این لیست گمانه زنی برخی سایت‌ها بوده و فکر نمی‌کنم لیست واقعی باشد و در مورد لیست واقعی بعد از بازی و پس از انتشار آن باید اظهار نظر کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره دیدار فردا خاطرنشان کرد: سپاهان یکی از تیم‌های خوب کشورمان است ولی ما هم تراکتور هستیم و مقابل آنها فقط برای کسب سه امتیاز بازی تلاش می‌کنیم.

خطیبی افزود: فردا یک بازی متفاوت مقابل این تیم به نمایش خواهیم گذاشت و اگر بتوانیم این سبک جدید را پیاده کنیم می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی تصریح کرد: هواداران فردا استادیوم را پر کنند چون به حضور آنها نیاز داریم و می‌توانیم با حمایت آنها سپاهان را شکست دهیم و سه امتیاز بازی را که برایمان مهم و حیاتی است کسب کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره اتفاقات احتمالی بازی فردا تأکید کرد: تمامی اتفاقات ممکن را پیش بینی کرده‌ایم و هر اتفاقی در بازی فردا رخ دهد برنامه‌ای برای آن درنظر داریم که فردا به کار می‌گیریم. درصورت عملیاتی کردن این برنامه‌ها سه امتیاز مسابقه را نصیب خود می‌کنیم و اجازه خروج امتیاز از تبریز را نمی‌دهیم.

خطیبی ادامه داد: برای ضد حملات حریف هم برنامه داریم و فردا با سبک خاصی مقابل سپاهان بازی می‌کنیم. تاکتیکمان تغییر نکرده است ولی شیوه بازیمان نسبت به بازی قبل متفاوت خواهد بود.

وی درباره مسابقه‌ای که گفته بود هواداران به عنوان هدیه تولدش به ورزشگاه بیایند گفت: ما حرفه‌ای هستیم و تولد من جای خود را دارد ولی سه امتیاز این بازی برایمان مهمتر از هرچیزی است. نمی‌خواهم هواداران به خاطر تولدم به ورزشگاه بیایند بلکه به خاطر پیروزی تراکتور و نام بزرگ این تیم به ورزشگاه بیایند چون در این دیدار نیاز داریم که رکورد امسال لیگ برتر را بزنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر رویارویی با تیم سابقش گفت: من خاطرات خوبی با این تیم دارم و با برخی از بازیکنان سپاهان هم تیمی بودم و برایشان احترام خاصی قائلم و همیشه به نیکی از آنها یاد می‌کنم. مربی این تیم یکی از مشاوران من در سال‌های گذشته بوده است ولی ما تراکتورهستیم و من یک تبریزی هستم و به عشق تراکتورسازی فردا می‌خواهیم سپاهان را شکست دهیم.

وی عنوان کرد: بعد از تراکتورسازی در لیگ برتر طرفدار سپاهان هستم و دوست دارم تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شود و سپاهان به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon