سیاسی: اگر با اسپانسر دچار مشکل شویم اسپانسر جدید را جایگزین می‌کنیم/ از عملکرد منتقمی ناراضی نیستم

سیاسی: اگر با اسپانسر دچار مشکل شویم اسپانسر جدید را جایگزین می‌کنیم/ از عملکرد منتقمی ناراضی نیستم

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر زمانی با اسپانسر دچار مشکل شویم اسپانسر جدید را جایگزین می‌کنیم اما قرار نیست تصمیم شخصی بگیرم.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه شب گذشته با اسپانسر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: باید شرایط طوری شود که به نفع باشگاه باشد،‌ به خاطر همین قرار شد امروز و پس از جلسه تصمیم‌گیری شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافی بین او و اسپانسر وجود دارد، اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم مشکلات را حل و فصل کنیم وگرنه مشکل شخصی با کسی ندارم. اتفاقاً جلسه خیلی خوب و قشنگی را هم برگزار کردیم.

سیاسی در خصوص اینکه گفته می‌شود روز گذشته در تماسی تلفنی با امیر رضا خادم خواستار مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شده و همین مسئله باعث درگیری طرفین شده است، گفت: من خیلی وقت‌ها با خادم تلفنی صحبت می‌کنم اما او هیچ‌وقت در خصوص ماهیت موضوع مدیرعاملی دخالتی نداشته است. ممکن است اگر کسی برای مدیرعاملی معرفی شود خادم در مورد آنها نظر بدهد.

وی ادامه داد: اصلاً قصد ندارم مدیرعامل پرسپولیس شوم چون الان در جایگاه رئیس هیئت مدیره هستم و دوست ندارم از جایگاه تصمیم‌گیری به جایگاه اجرایی برسم. مدیرعامل تصمیمات هیئت مدیره را اجرا می‌کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا امکان دارد اسپانسر این باشگاه تغییر کند و گفته می‌شود که او می‌خواهد اسپانسر خودش را بیاورد، اظهار داشت: اگر زمانی با اسپانسر دچار مشکل شویم اسپانسر جدید را جایگزین می‌کنیم اما قرار نیست تصمیم شخصی بگیرم.

سیاسی درباره آخرین خبر از طلب والیبالیست‌های پیشین باشگاه پرسپولیس و اینکه نماینده آنها اعلام کرده می‌خواهد مقابل باشگاه پرسپولیس با خانواده‌اش تحصن کند، خاطرنشان کرد: مگر طلب ایشان در زمان من است؟ ما دو نوع بدهی داریم، یکی بدهی‌های گذشته و دیگری بدهی‌های فصل جدید که اولویت ما بدهی‌های فصل جدید است. اگر در پرداخت هزینه‌های فصل جدید خوب بودیم آن‌وقت برای اضافه پول تصمیم‌گیری می‌کنیم. اگر هم کسی می‌خواهد تحصن کند تصمیم خودشان است. آنهایی که به این فرد بدهکار هستند جواب او را بدهند.

وی در مورد اینکه گفته باشگاه پرسپولیس 140 میلیارد بدهی دارد، عنوان کرد: این مبلغ حدسی است ولی بدهی‌های فراوانی داریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت بهروز منتقمی در این باشگاه خاطرنشان کرد: منتقمی تا امروز مهره مؤثری برای باشگاه بوده و کارهایش را هم به خوبی انجام می‌دهد. او در حال حاضر سرپرست باشگاه است. من به شخصه از عملکرد او ناراضی نیستم اما برای ماندن یا نماندن او به عنوان مدیرعامل به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم بلکه کل هیئت مدیره باید در این مورد تصمیم‌ بگیرند. اگر بخواهم در این مورد تصمیم شخصی بگیرم به دیگر اعضای هیئت مدیره اهانت کرده‌ام.

سیاسی در خصوص برکناری حمید عباسی از سمت مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: من یکی دو بار بیشتر ایشان را ندیده‌ام اما این برکناری تصمیم مدیریتی بوده و مسئله خاصی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که خودش یا منتقمی این حکم را صادر کرده‌اند، اظهار داشت: فرقی ندارد کدام یک از ما حکم صادر کرده باشیم مهم این است که این حکم امضا شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که هنوز منتقمی در این باشگاه حق امضا ندارد، تصریح کرد: چنین چیزی نیست. منتقمی همیشه بر سر تصمیماتی که می‌گرفته با هیئت مدیره مشورت می‌کرده و حق امضا هم دارد. هر کس چنین حرفی زده اشتباه کرده است.

سیاسی در پایان درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد مهاجم تیم سلتیک اسکاتلند را جذب کند گفت: ما ده‌ها پرونده مانند مانوئل ژوزه در فیفا داریم و اگر قرار باشد بازیکنی بگیریم باید شرایط طوری شود که چنین اتفاقاتی رخ ندهد. در کل به درخشان اجازه دادیم بازیکن خارجی به باشگاه پیشنهاد بدهد تا پس از بررسی اگر شد با بازیکن قرارداد ببندیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon