مقصودلو: اگر همت کنیم، مدال طلا برای ما است/ با ۷۰ درصد توانایی‌مان هند را می‌بریم

مقصودلو: اگر همت کنیم، مدال طلا برای ما است/ با 70 درصد توانایی‌مان هند را می‌بریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران تاکید کرد این تیم با ۷۰ درصد توان‌شان مقابل بنگلاش به نمایش گذاشتند، می‌توانند مقابل هند به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، اعظم مقصودلو پس از برتری تیمش مقابل بنگلادش اظهار داشت: برای بازی با بنگلادش خیلی فکر کرده و برنامه‌ریزی داشتیم. بچه‌ها به خوبی برنامه‌های ما را پیاده و بازی را مدیریت کردند. آنها به خوبی بازی کرده و انتظارات ما را برآورده کردند.

وی از آمادگی تیمش مقابل هند در فینال بازی‌های آسیایی یاد کرد و گفت: بدون شک تیم بانوان کبدی ایران به مانند امروز عمل کند و شجاعت، درایت و توانایی خود را بروز دهند، قطعا موفق به شکست این تیم می‌شویم. من اعتقاد دارم تیم کبدی ایران 70 درصد توانایی‌های خود را بروز دهد، هند را شکست خواهد داد.

سرمربی تیم کبدی بانوان با طرح این مدعا که هند مقابل تایلند به مشکل خورده بود، گفت: تنها مشکل کبدی ایران قدرت بدنی بود که این مشکل برطرف شد. تیم آن قدر از نظر بدنی قوی است که حتی 2 نیمه دیگر هم می‌توانست مقابل بنگلاش بازی کند.

مقصودلو تاکید کرد: حق بچه‌های کبدی کار، مدال طلای بازی‌‌های آسیایی اینچئون است. تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم که از ابتدا تا به اینجای کار مقابل حریفان با قدرت ایستاده‌ایم. ما در حالی به فینال بازی‌های آسیایی رسیدیم که تنها 2 بازی تدارکاتی داشتیم و پیکارهای بازی‌های آسیایی حکم دیدارهای تدارکاتی را داشت.

وی از شناخت خود نسبت به تیم هند یاد کرد و گفت: ما تا پیش از این 5 بار با تیم هند بازی کرده‌ایم و شناخت کافی از این تیم داریم. اعتقاد داریم که یک بار تیم هند را شکست دهیم، در همین بازی‌های آسیایی خواهد بود.

سرمربی تیم کبدی بانوان ایران در پاسخ به این سوال که از کارشکنی‌ داوران هندی نمی‌ترسید؟  گفت: اینجا در همین بازی با بنگلادش داوران هندی‌تبار حضور داشتند اما حریف ما نشدند. من اعتقاد دارم اگر با درایت بازی کنیم، کارشکنی داوران بی‌نتیجه می‌شود. خوشبختانه شاگردان من به قدرت بدنی بالا و توانایی تکنیکی و تاکتیکی رسیده‌اند به حدی که نفوذ و اشتباه داوران هم مانع آن نمی‌شوند.

وی ضمن تاکید بر اینکه شاگردانش اشتباهات بازی‌های آسیایی گوانگژو را تکرار نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: ما 4 سال است که هندی‌ها را آنالیز کرده‌ایم و این تیم را به خوبی می‌شناسیم. ما اگر همت کنیم مدال طلای بازی‌های آسیا برای ما است. در این مسابقات چیز خاصی از تیم هند ندیده‌ام. این تیم در مصاف با تایلند که مقابل ما به راحتی شکست خورد، به مشکل برخورد.

مقصودلو در خاتمه تصریح کرد: برای برتری مقابل هند باید از نظر روانی قوی باشیم که احساس می‌کنم تیم من از این بابت مشکلی ندارد. ما نباید مقابل هند احساسی شویم که در غیر این صورت توانایی تاکتیکی ما کاهش می‌باید. درست است که هند بیش از 100 سال است در کبدی سابقه دارد اما ما سابقه 14 ساله در این مسابقات داریم. اینها دلیلی نمی‌شود که مقابل هند از پیش بازنده باشیم و قطعا با تمام قدرت مقابل این تیم خواهیم استاد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon