خوانفران: اتلتیکومادرید هنوز هیچ چیز نبرده است

خوانفران: اتلتیکومادرید هنوز هیچ چیز نبرده است

خبرگزاری تسنیم: مدافع اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به هم‌تیمی‌ها و هواداران تیمش هشدار داد پیروزی روخی بلانکو برابر یوونتوس به منزله پایان کار آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوانفران، دفاع راست تیم فوتبال اتلتیکومادرید که شب گذشته (چهارشنبه) پاس تنها گل پیروزی خانگی یک بر صفر تیمش برابر یوونتوس در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را داد،  تاکید کرد این پیروزی به معنای تضمین شده بودن صعود روخی بلانکو به دور یک هشتم نهایی رقابت‌ها نیست.

پاس گلی که خوانفران به آردا توران در دقیقه 75 داد، منجر به ثبت اولین پیروزی اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان این فصل و همچنین ثبت اولین شکست یوونتوس از ابتدای فصل تاکنون شد.

همچنین با این پاس گل خوانفران به اتلتیکومادرید کمک کرد که روند شکست ناپذیری‌اش در بازی‌های خانگی که در رقابت‌های اروپایی انجام داده است را حفظ کند. او اما معتقد است که تیمش هنوز جای پیشرفت دارد.

خوانفران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی پرشوری را برابر یکی از بهترین تیم‌های اروپا ارائه کردیم. ما خوب بازی کردیم و حق‌مان بود که پیروز شویم. یوونتوس تیم فوق‌العاده‌ای دارد. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم ونباید تصور کنیم که کارمان تمام شده است. اتلتیکومادرید هنوز هیچ چیزی کسب نکرده است.

مدافع ملی‌پوش اتلتیکومادرید خاطرنشان کرد: پیش از بازی ما گفته بودیم که یوونتوس تیم فوق‌العاده‌ای است. نقشه بازی این تیم استفاده از توپ‌های بلند بود و نقشه بازی ما طبق معمول، سختکوشی و تلاش مداوم در تمام بازی‌ها. اینکه ما در این بازی هیچ گلی دریافت نکردیم چیزهای زیادی را درباره تیم‌مان می‌گوید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon