استقبال از حضور امیرخانی، راهروی منتهی به غرفه «افق» را مسدود کرد


استقبال از حضور امیرخانی، راهروی منتهی به غرفه «افق» را مسدود کرد

خبرگزاری تسنیم: رضا امیرخانی نویسنده عصر امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در غرفه انتشارات «افق»‌از نزدیک با علاقه‌مندان آثارش دیدار کرد و درباره مسائل اجتماعی که در آثارش به آن‌ها اشاره داشته به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ غرفه انتشارات «افق» در هشتمین روز نمایشگاه کتاب تهران میزبان رضا امیرخانی نویسنده رمان‌های پرطرفدار، «من او»، «بیوتن»، «ارمیا»، «قیدار»  و... بود.

امیرخانی که از ساعت 15 میهمان غرفه افق بود خیل عظیم مشتاقان آثارش را گرد غرفه انتشارات افق جمع کرد و بازار داغ امضا و عکس‌های یادگاری موجب ازدحام جمعیت در این نقطه شبستان شد.

کتاب‌های «من او»‌، «ارمیا»، «جانستان کابلستان» و «قیدار»‌ در مدت حضور این نویسنده در غرفه انتشارات افق پرفروش شد و امیرخانی با صبر و حوصله بر روی صفحه آغازین هر کتاب متنی را برای خریدار کتاب نگاشته و امضا می‌کرد.

وی هم‌چنین با جمعی از خوانندگان آثارش درباره موضوعات اجتماعی روز که در آثارش به آن‌ها اشاره کرده گفت‌وگو می‌کرد. جویا شدن نظرات امیرخانی درباره مسائل فرهنگی و سیاسی روز جامعه و جهان بخش دیگری از گفت‌وگوی علاقمندان را با رضا امیرخانی تشکیل می‌داد.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران