بازی ۱۰ نفره استقلال به خاطر پیراهن کرار و شوخی صادقی با عنایتی

بازی 10 نفره استقلال به خاطر پیراهن کرار و شوخی صادقی با عنایتی

خبرگزاری تسنیم: پیش از آغاز دیدار تیم‌های پدیده خراسان و استقلال یک دقیقه سکوت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* پیش از آغاز بازی به دلیل درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد. همچنین بازیکنان استقلال در بازی امروز بازوبند مشکی بسته بودند.

* هنگامی که امیرحسین صادقی و رضا عنایتی، کاپیتان‌های دو تیم کنار داور ایستاده بودند امیرحسین صادقی به شوخی به مهاجم پدیده مشهد گفت که بازوبندت را خوب نبسته‌ای!

* عباس محمدرضایی، مهدی خیری، رضا عنایتی و محمدرضا ناصحی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال رفتند و محمدرضا خرسندنیا نیز در کنار نیمکت پدیده حضور یافت.

* عقربه‌های اسکوبورد ورزشگاه ثامن خراب است.

* با توجه به قطع بارش باران بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده شد.

* در ابتدای نیمه دوم داور مسابقه به پیراهن کرار جاسم ایراد گرفت و از او خواست تا پیراهنش را عوض کند که به همین دلیل استقلال در ابتدای نیمه دوم ناچار شد دقایقی 10 نفره بازی کند.

این موضوع اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی را به دنبال داشت. سرانجام میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال پیراهن دیگری در اختیار کرار قرار داد تا او بتواند به زمین بازگردد.‬

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon