همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰ شهر گلستان برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در 20 شهر گلستان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی در ۲۰ شهر گلستان همزمان با ششم محرم سالروز شهادت حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی در 20 شهر گلستان همزمان با ششم محرم سالروز شهادت حضرت علی اصغر(ع) در جوار امام‌زادگان(ع) برگزار شد و هزاران کودک شیرخوار گلستانی در این مراسم به همراه مادران‌شان حضور داشتند.

مراسم استانی شیرخوارگان حسینی(ع) در مصلی نمازجمعه گرگان و امامزاده عبدالله(ع) گرگان با نوحه سرایی مدیحه سرایان به نام استان و کشور برگزار شد.

این مراسم باشکوه و معنوی که به‌منظور تربیت نسل مکتبی و حسینی هر ساله در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود با استقبال پرشور مادران و همه شیفتگان مکتب عاشورا برگزار شد.

مادران با حضور در این مراسم معنوی، کودکان و نوزادان خود را برای توسل به حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام روی دستان خود گرفته و هم ناله با زنان کربلا برای غربت و مظلومیت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گریستند.

مادران مومن شهر گرگان مرکز استان گلستان به‌همراه فرزندان خود با حضور پرشور در این مراسم معنوی ضمن تجدید میثاق با حضرت سیدالشهداء (ع) بار دیگر به ارزش‌های والای دین مبین اسلام، مکتب عاشورا و امام حسین (ع) و یاران باوفایش ادای احترام کردند.

همایش شیرخوارگان حسینی بیش از 10 سال است در سراسر کشور و بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon