منصوریان: اولویت ما مهار عنایتی و کسب ۳ امتیاز بود

منصوریان: اولویت ما مهار عنایتی و کسب 3 امتیاز بود

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم نفت تهران گفت: اولویت ما در بازی برابر پدیده مهار عنایتی و کسب ۳ امتیاز این دیدار بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش برابر تیم پدیده مشهد در نشست خبری اظهار داشت: از تمامی خبرنگاران که علیرغم سرمای هوا و نبود دوربین‌ها به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و ممنون آنها هستم. می‌دانستیم پدیده تیم بسیار خوبی است و بازیکنان پخته‌ای دارد. اولویت ما مهار عنایتی و کسب 3 امتیاز بود.  عنایتی دو خاصیت دارد؛ او هم گلزنی و هم تیم را مدیریت می‌کند. 

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: انجام دادن کار فیزیکی در اولویت کار ما بود. بازیکنان ما در بازی ملوان در ثانیه‌های آخر 3 امتیاز را از دست دادند و در این دیدار زود عقب کشیدند. با این حال ما چند موقعیت گل داشتیم تا گل دوم را به ثمر برسانیم و به راحتی پلن دوم بازی را پیش ببریم ولی به هر شکل از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. در فاز دفاعی و دروازه‌بان خوب کار کردیم.

منصوریان عنوان کرد: موقعیت‌های خوبی داشتیم اما این تجربه خوبی بود که گل نخوردیم و از گل خود نیز دفاع کردیم. اگر تنها می‌خواستیم روی زمین به بازی ادامه دهیم آنها رو به بازی مستقیم می‌آوردند و به همین دلیل بازی درگیرانه را در دستور کار قرار دادیم. من از بزرگترهای تیمم تشکر می‌کنم، آنها اهمیت 3 امتیاز بازی را خوب درک کردند و میانه میدان را در اختیار تیم نفت نگه داشتند.

وی در خصوص اینکه آیا به اعتقاد شما این دیدار بسیار خشن نبود گفت: فوتبال، تنیس روی میز نیست و بعد از بوکس یکی از خشن‌ترین بازی‌هاست. دو تیم جوان بودند و به همین دلیل برخورد فیزیکی زیاد شد. 

منصوریان تصریح کرد: در صحنه‌ای که بازیکن تیم پدیده آسیب دید خودم به دکتر این تیم گفتم که وی را مداوا کند. چون در انزلی در دقایقی پایانی 3 امتیاز را از دست دادیم شاید به این دلیل که بچه‌ها قصد داشتند از تک گلمان دفاع کنند کمی بیشتر با خشونت بازی کردند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon