گسترش فولاد مشکل بازیکن دارد / خوشحالم که تراکتورسازی صدرنشین ماند

گسترش فولاد مشکل بازیکن دارد / خوشحالم که تراکتورسازی صدرنشین ماند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد مشکل بازیکن دارد و برای ترمیم مشکلاتمان باید در نیم فصل بازیکن جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز فوتبال بسیار زیبایی بود دو تیم پیش از 10 موقعیت گل داشتن دو بابت باخت ناراحت نیستیم چون این سه امتیاز در آذربایجان ماند و خوشحالم که تراکتور صدر جدول را حفظ کرد.

وی افزود: روی سخنم با آقای تارتار نیست تیمی که فصل پیش دهم شده امسال باید برای مقام نهم می‌جنگید تارتار 5 بازیکن از تیم های سقوط کرده گرفت و دو سه بازیکن از دسته دو و سه جذب کرد من در رختکن تیم به بازیکنانم گفتم که به خودتان بیایید چون با روندی که طی می‌کنیم تیم سقوط می‌کند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: ما باید نیم فصل 5 بازیکن جذب کنیم و تلاش می‌کنیم تا این تیم در لیگ برتر بماند. گسترش فولاد شخصیت باخت به خود گرفته است من امروز از بازی تراکتورسازی لذت می‌بردم و قبل از سوت آغاز بازی بازیکنانمان نباید از پیش باخته باشند. امیدوارم شرمنده مردمان این شهر نباشم و نتایج خوبی بگیرم.

کمالوند تصریح کرد: من به رسول خطیبی گفتم اگر بازیکنی را نمی‌خواهیم اجازه نده از این شهر به بیرون برود ما در گسترش فولاد هستیم و به بازیکنانی که تراکتور نیاز نداشته باشد برای تقویت تیممان نیاز داریم.

وی ادامه داد: ما اگر بخواهیم در نیم فصل بازیکن خارجی جذب کنیم باید به گونه‌ای باشد که 30 -40 درصد از بازیکنان خودمان بالاتر باشد باید همه کمک کنند تا این سهمیه در استان حفظ شود تا حیف است که سال آینده فقط یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز افزود: ما جای خالی نداریم و مجبوریم قرارداد چند بازیکن را فسخ کنیم و چند بازیکن جدید بگیریم. ظرفیت تیم فعلی ما بیشتر از این نیست و باید نسبت به گذشته پیشرفت داشته باشیم.

کمالوند درپاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی براینکه از زمان حضورش در این تیم تا چه میزان از عملکرد گسترش فولاد راضی است، گفت: من فکر می‌کنم فقط 10 درصد به چیزی که می‌خواستم رسیده‌ام گسترش فولاد مشکل بازیکن دارد و اگر بهترین مربی دنیا هم باشد بدون بازیکن نمی‌تواند نتیجه بگیرد ما باید بازیکنانی را جذب کنیم تا نقاط ضعفمان برطرف شود و بتوانیم در نیم فصل دوم برای کسب نتایج بهتر با رقبایمان بجنگیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon