پاکسازی ۳ منطقه در استان الانبار/کشته شدن ۱۲ نفر در دو انفجار در بغداد

پاکسازی 3 منطقه در استان الانبار/کشته شدن 12 نفر در دو انفجار در بغداد

خبرگزاری تسنیم: فرماندهی عملیات بغداد روز یکشنبه از پاکسازی سه منطقه در استان الانبار که در محدوده فرماندهی عملیات الانبار قرار داشت، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو «المربد»، فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه‌ای اعلام کرد «نیروهای امنیتی موفق شدند مناطق "الکربولی"، "النحالات" و "البوعساف" را که در محدوده فرماندهی عملیات الانبار بود، پاکسازی کنند و همه تروریست‌ها به هلاک رسانده و خودروی آنان را که حامل سلاح‌های نفربر بود، منهدم کنند.

از سوی دیگر، وزارت دفاع عراق، روز گذشته از تجهیز فرماندهی عملیات صلاح‌الدین به مهمات و ادوات نظامی خبر داد و اعلام کرد این وزارتخانه از مهمات نظامی کافی برای پاکسازی شهرهای تحت اشغال عراق توسط گروه تروریستی «داعش»، برخوردار است.

خبر دیگر اینکه منابع امنیتی عراق اعلام کردند که بر اثر انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد پایتخت عراق 12 تن کشته شدند.

از سوی دیگر پایگاه خبری العهد گزارش داد که ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی یک حمله داعش به ناحیه البغدادی در غرب الانبار را خنثی کردند و تعدادی از عناصر این گروه تروریستی کشته شدند.

انتهای پیام/ر

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان