متهمان دستگیر شده اسید پاشی تهران تحویل مراجع قضایی خواهند شد


متهمان دستگیر شده اسید پاشی تهران تحویل مراجع قضایی خواهند شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عامل اصلی اسیدپاشی به سوی یک خانم جوان در شرق تهران عصرروزدوشنبه دستگیر شده است.متهمان بعد از بازجویی تکمیلی، برای مجازات به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حسین ساجدی نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر امروز، دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت به سمت یک خانم 21 ساله اسید پاشیدند اما مردی که همراه وی بود، خود را حائل قرار دارد و در نتیجه، اسید به لباسهای این مرد اصابت کرد.

وی تصریح کرد: مردم و گشت بسیج که در همان حوالی بود، بلافاصله فرد اسیدپاش را دستگیر کردند اما موتورسوار از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در پی تماس مردم با پلیس 110 ، مأموران نیروی انتظامی در محل حاضر شده و فرد اسیدپاش را بازداشت کردند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت نیز که متواری شده، از سوی مردم شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

سردار ساجدی نیا با تشریح جزییات بیشتری از حادثه اسیدپاشی گفت: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی پلیس مشخص شد فردی که در این حادثه، خود را حائل قرار داده و اسید به وی پاشیده شده بود، خودش آمر و عامل اصلی این ماجرا بوده و سناریوی مذکور را با هدف بهبود رابطه اش با خانم جوان طراحی کرده بود.

وی افزود: این فرد اعتراف کرده است چون رابطه اش با این خانم دچار اختلال و مشکل شده بود، با این طرح، قصد داشت خود را بار دیگر به وی نزدیک کند و به نوعی، کدورتها را برطرف سازد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: با همه اینها، در ماجرای اسیدپاشی امروز هیچکس آسیب ندیده چون فقط اسید به لباس مرد طراح سناریو ریخته شده است.

سردار ساجدی نیا افزود: متهمان بعد از بازجویی تکمیلی، برای مجازات به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon