شیعی: از مرفاوی برنامه می‌خواهیم؛ اوایل هفته بعد سرمربی‌مان را انتخاب می‌کنیم

شیعی: از مرفاوی برنامه می‌خواهیم؛ اوایل هفته بعد سرمربی‌مان را انتخاب می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت که با توجه به فسخ قرارداد مظلومی با باشگاه صبای قم از این مربی برنامه می‌گیرد.

محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه انتخاب سرمربی پیکان به کجا رسید و از بین مظلومی، مدیرروستا و مرفاوی کدام یک به عنوان سرمربی این تیم انتخاب می‌شود، عنوان کرد: با مظلومی و مدیرروستا صحبت کرده‌ایم اما با توجه به اینکه مرفاوی با باشگاه صبای قم قرارداد داشت، اخلاقی نبود که با او مذاکره کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که مرفاوی قراردادش را با صبای قم فسخ کرده است، گفت: ما از این موضوع خبر نداشتیم، اما حالا که مرفاوی قراردادش را فسخ کرده، مطمئناً از او هم برنامه می‌خواهیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان یادآور شد: از بین این گزینه‌ها، هیچ کدام نسبت به دیگری شانس بیشتری ندارند. گزینه جدی‌تری نداریم و مطمئناً بعد از بررسی نهایی از بین این سه مربی یکی را انتخاب خواهیم کرد.

شیعی در پاسخ به این سؤال که انتخاب سرمربی پیکان چه زمانی نهایی خواهد شد، به تسنیم گفت: با شرایط موجود، اوایل هفته آینده به نتیجه نهایی می‌رسیم. شنبه یا یکشنبه اعلام خواهیم کرد که کدام مربی گزینه نهایی ماست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon