خطیبی: امروز بدترین روز زندگی‌ام بود؛ منتظر بازیکنان سرباز نمی‌مانیم

خطیبی: امروز بدترین روز زندگی‌ام بود؛ منتظر بازیکنان سرباز نمی‌مانیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتورسازی فوتبال تبریز با تاکید بر اینکه منتظر بازیکنان سرباز نمی‌مانیم، گفت: امروز با وجود تمام باخت‌هایی که در زندگی داشتم بدترین روز زندگی من بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی پس از حذف تیمش از جام‌حذفی اظهار داشت: امروز ما 8 موقعیت روی دروازه پدیده ایجاد کردیم ولی پدیده فقط 3 موقعیت روی دروازه ما ایجاد کرد که 2 پنالتی به دست آورد و گل زد

وی افزود: پنالتی اول به نظر من پنالتی نبود و داور ابتدا به سمت بازیکن حریف رفت تا به او کارت زرد نشان دهد ولی در میانه‌های راه نظرش عوض شد. به هر حال تیم ما فوتبال قابل قبولی ارائه داد و اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده می‌کردیم پیروز از زمین مسابقه خارج می‌شدیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: هر روز که تمریناتمان را برگزار می‌کنیم ضربه به چارچوب جزو تمرینات ما است ولی امروز با بی‌دقتی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و باید حداقل 4 یا 5 بر 2 پیروز مسابقه می‌شدیم. من امروز دیدم که تمرین پیش از حد توپ به چارچوب باعث می‌شود بازیکنانم در تمرینات زیاد گلزنی کنند و در بازی‌ها تشنه گلزنی نباشند.

خطیبی ادامه داد: من از حذف شدن تیمم بسیار ناراحتم چون در لیگ برتر می‌توان نتایج را جبران کرد ولی در جام‌حذفی جای جبران نیست. جام حذفی تمام شد و باید روی بازی‌های لیگ تمرکز کنیم. مشکلاتی داریم که مستلزم کار کردن است و من قبل از بازی در این مورد صحبت نکردم تا وارد حاشیه نشویم ولی نواقصی که داریم باید برطرف شود و اگر کامل نباشیم مثل امروز با مشکل مواجه می‌شویم.

وی گفت: نمی‌خواهم باخت امروز را توجیه کنم و ای‌ کاش بازی امروز بعد از نیم‌فصل برگزار می‌شد و دست ما روی نیمکت خالی نبود. میرهانی هاشمی امروز مصدوم شد و ایرانپوریان مصدوم را به جای او وارد زمین کردیم؛ امروز روز تراکتور نبود و مقابل پدیده شکست خوردیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره وقت‌کشی بازیکنان حریف تأکید کرد: با توجه به تمام احترامی که به تیم‌های حریف قائلم باید بگویم در بعضی بازی‌ها متأسفانه حریفان غیرفوتبالی و ناجوانمردانه بازی می‌کنند. من دوست دارم جوانمردانه بازی کنیم ولی اگر از این به بعد لازم باشد وارد این فاز می‌شویم با این وجود می‌خواهیم جوانمردانه بازی کنیم که تیم‌های حریف سوءاستفاده می‌کنند.

خطیبی درباره اشتباهات داوری گفت: ادینیو در یکی از صحنه‌ها از میانه میدان حرکت کرد که داور آفساید اعلام کرد که این تصمیم داور اشتباه بود.

وی با اشاره به مشکلاتی که درباره بازیکنان سرباز ایجاد شده است، گفت: فردا یا پس‌فردا باید با نظمی صحبت کنیم تا تکلیف بازیکنان سرباز مشخص شود. ما نمی‌توانیم منتظر بازیکنان سرباز بمانیم و باید زودتر دست به کار شویم و اگر مشکل آنها غیرقابل حل است به دنبال بازیکنانی برویم که نیاز داریم و حداقل قبل از بازی با ذوب‌آهن نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مشکلی با نظمی دارد یا خیر، تأکید کرد: نظمی یک آدم سالم است ولی باید بیشتر تعامل داشته باشیم. من در ابتدای فصل گفته بودم که 5 مشاور لازم دارم و انتظار داشتم 3 نفر از آنها جذب شود که در حال حاضر 2 مشاور دارم که از اول فصل به آنها ریالی نداده‌اند و خجالت می‌کشم به آنها زنگ بزنم و از آنها مشاوره بگیرم.

خطیبی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا آل‌نعمه جزو بازیکنانی است که خطیبی به او نیاز ندارد گفت: آل‌نعمه مصدوم است ولی ما در نیم‌فصل دوم به این بازیکن نیاز داریم اگر تیمی برای جذب آل‌نعمه فکس بفرستد و درخواست رسمی داشته باشد در این موضوع فکر می‌کنیم به طور کلی هر بازیکنی که دوست داشته باشد از تراکتور برود مانع رفتن او نخواهیم شد.

وی گفت: ما مشکل مالی نداریم و همه مشکلات به مسائل مالی مربوط نمی‌شود، به هر حال امروز بدترین روز زندگی من بود چون با وجود باخت‌هایی که فوتبال داشته‌ام امروز بدترین باخت زندگی‌ام رقم خورد.
انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon