برگزاری دور دوم انتخابات فرمایشی پارلمانی بحرین

برگزاری دور دوم انتخابات فرمایشی پارلمانی بحرین

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز دور دوم انتخابات پارلمانی بحرین که مخالفان آن را فرمایشی و صوری خوانده‌اند، آغاز شده و رژیم آل‌خلیفه مجددا در تلاش است تا تعدادی از مردم که انتخابات را تحریم کرده‌اند به پای صندوق‌های رای بکشاند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صوت المنامه، پس از شکست انتخابات پارلمانی بحرین در 34 حوزه انتخاباتی و تحریم همه جانبه آن از سوی مردم این کشور، امروز دور دوم انتخابات پارلمانی این کشور آغاز شد.

این دور از انتخابات نیز همانند دور گذشته شاهد تلاش گسترده دولت برای کشاندن مردم به صندوق‌های رای بوده است، بر اساس گزارش‌های واصله به تعدادی زیادی از خانواده‌های بحرینی اعلام شده است که مسکن دولتی آماده تحویل بوده و برای تکمیل مراحل دریافت آن باید در دور دوم انتخابات مشارکت کنند.

همچنین اعتراضات مردمی به انتخابات پارلمانی بحرین از صبح امروز در بسیاری از نقاط این کشور آغاز شده است.

"خالد بن علی آل خلیفه" وزیر دادگستری بحرین  پس از پایان روند رای‌گیری انتخابات پارلمانی و شورای شهر، مدعی شد میزان مشارکت در این انتخابات 53 درصد بوده است.

وزیر دادگستری بحرین در کنفرانس خبری که پس از بسته شدن مراکز اخذ رای برگزار شد، همچنین ادعا کرد،  میزان تحریم کنندگان این انتخابات که با رقابت 419 نامزد همراه بود، کمتر از 16 درصد بوده است.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان