کلینزمن گزینه اصلی جانشینی راجرز در لیورپول

کلینزمن گزینه اصلی جانشینی راجرز در لیورپول

خبرگزاری تسنیم: در صورت برکناری برندان راجرز از سمت سرمربیگری لیورپول، سرمربی تیم ملی آمریکا گزینه اول هدایت این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در فصل جاری این رقابت‌ها انتظارات هواداران تیمش را برآورده نکرده است و پس از گذشت 17 هفته از این رقابت‌ها با شش پیروزی، چهار تساوی و هفت شکست در مکان دهم جدول رده‌بندی جای دارد.

همین نتایج ضعیف شایعاتی در خصوص اخراج برندان راجرز، سرمربی ایرلندی بندرنشینان را بر سر زبان‌ها انداخته است و حتی روزنامه «میرر» انگلیس گزارش داد که مالکان آمریکایی باشگاه لیورپول به دنبال استخدام یورگن کلینزمن هستند. این روزنامه انگلیسی اعلام کرد، سران باشگاه لیورپول تماس‌هایی با این مربی آلمانی که در صورت اخراج راجرز گزینه اصلی جانشینی اوست، داشته‌اند.

کلینزمن 50 ساله بین سال‌های 2004 تا 2006 هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشت و این تیم را به عنوان سومی جام جهانی 2006 رساند. وی پس از اینکه بین سال‌های 2008 تا 2009 روی نیمکت بایرن مونیخ نشست در سال 2011 هدایت تیم ملی آمریکا را برعهده گرفت و این تیم را به مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل رساند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon