وام‌های کم بهره قرض الحسنه به کشاورزان خراسان رضوی اعطا می‌شود

وام‌های کم بهره قرض الحسنه به کشاورزان خراسان رضوی اعطا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در صدد واگذاری وام‌های کم بهره قرض الحسنه به کشاورزان خراسان رضوی هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسکن، مجتبی مزروعی ظهر امروز در همایش بهره‌برداران کشاورزی در بردسکن اظهار داشت:از وزارت نیرو درخواست دارم به صورت عملی بخش کشاورزی را دریابد و نگذارند بهره‌برداران این بخش کار خود را رها کنند چون این مسئله به ضرر کشور تمام می‌شود.

مزروعی گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم به بخش کشاورزی توجه بیشتری کنند و از تولیدات این بخش و همچنین کشاورزان حمایت کنند.

وی همچنین از اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به کشاورزان خبر داد و افزود: به کشاورزانی که زمین‌های خود را تجمیع کنند وام‌های با بهره کم اعطا می‌شود.

وی افزود: توجه نکردن به وضعیت آب کشاورزی، یک تهدید به شمار می‌رود و در صورت تعلل به بحران تبدیل می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد را از جمله شهرهای با استعداد در کشاورزی نام برد و از نبود توجه به بخش کشاورزی در دهه اخیر انتقاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه نماد اقتصاد کشور، کشاورزی و دامداری است و باید هر چه توان داریم در این راه به‌کار ببندیم، گفت: انواع کود به وفور در انبار شرکت‌های اتحادیه روستایی شهرستان وجود دارد و برای ترقی بخش کشاورزی، گفتار با صداقت تاثیر زیادی بر جای می‌گذارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از تامین اقلام کشاورزی در شهرستان بردسکن خبر داد و گفت: محصولات موجود 6 ماهه بدون سود کارمزد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon