استحاله فرهنگی راهکار غرب برای مقابله با جمهوری اسلامی است

استحاله فرهنگی راهکار غرب برای مقابله با جمهوری اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: در راهبرد جدید غرب علیه نظام اسلامی بر سه موضوع تأکید شده است که شامل دکترین مهار ایران اسلامی، نبرد رسانه‌ای و استحاله فرهنگی و ساماندهی نافرمانی مدنی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل در گرامیداشت سالروز کشف حجاب توسط رضاخان در سال 1314 هجری شمسی اظهار داشت: تاریخ مبارزه با حجاب در ایران به سه دوره تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره نخست دوره رضاخان بود که با سرنیزه و اجبار، سر ناموس مردم را باز می‌کرد٬ گفت:‌ دوره دوم دوره پهلوی دوم بود که در این دوره با تبلیغات و ناسزاگویی به حجاب، کشف حجاب را دنبال کرد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دوره سوم دوره رویارویی انقلاب اسلامی با تمدن غربی است که در این دوره، قرارگاه‌های فرهنگی غرب از طریق صنعت ارتباطات، جای سرنیزه‌های رضاخانی و ناسزاگویی‌های زمان شاه را گرفته است.

 عاملی افزود: نظام سلطه پس از دو دهه رویارویی با جریان رو به گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در جهان، جنگ سخت را در این زمینه بی فایده دانست و بنابراین جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی به عنوان سردمدار جریان اسلام‌خواهی در جهان و براندازی از درون را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: در راهبرد جدید غرب علیه نظام اسلامی بر سه موضوع تأکید شده است که شامل دکترین مهار ایران اسلامی، نبرد رسانه‌ای و استحاله فرهنگی و ساماندهی نافرمانی مدنی است.

وی اظهار کرد: با اینکه انقلاب اسلامی توانسته نبرد نرم را به خیابان‌های اروپا بکشاند و آنها با پدیده حجاب اسلامی که نمادی از کارکرد اجتماعی اسلام در اروپا است، مواجه گردند و با برخوردهای غیرعقلانی، غیرمنطقی و غیرقانونی در برابر یک متر پارچه، مستأصل و اصول خود را زیرپا بگذارند اما با این حال آنها از طریق شبکه‌های هوایی و اجتماعی توانسته‌اند در بخشی از ملت ما تاثیر منفی ایجاد کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در مورد راهکار مقابله با استحاله فرهنگی در مورد حجاب مطالبی را عنوان کرد.

عاملی مانور عظیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان را نماد اقتدار روحی، علمی و نظامی دانست و گفت: از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی تحولات و تطورات عظیم در عرصه فناوری در تجهیزات نظامی است و این فخر و شرف در حالی است که کشور ما در اوج تحریم تکنولوژی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: با این اقتدار که در تاریخ کشور بی‌نظیر است، دشمنان از هرگونه تعرض به کشور اسلامی مأیوس هستند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon