برترین‌های جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس در بوشهرمعرفی شدند

برترین‌های جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس در بوشهرمعرفی شدند

خبرگزاری تسنیم: چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس در بوشهر پس از ۴ روز رقابت در ۲۰ گروه نمایشی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، 20 گروه نمایشی در چهارمین جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس به مدت چهار روز در بوشهر باهم رقابت کردند که بعداز ظهر امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
 
براساس نظر هیئت داوران چهارمین جشنواره منطقه تئاتر معلولان خلیج فارس در بخش تئاتر صحنه‌ای بخش معلولان جسمی و حرکتی از مهدی کناری‌زاده برای نمایش غروب ابدی از بندرعباس نفر نخست را جشنواره را به خود اختصاص داد.

علی امیدی برای نمایش جشنی برای تولد فرزند چهارم سرباز رد از دیر و محمد داوود نژاد برای نمایش آدم‌ها و چشم‌ها از یاسوج مشترکا نفر دوم و صادق عالی برای نمایش فقط برای جشنواره از اهرم و حیدر فروزش برای نمایش راز شب بارانی از آبپخش بوشهر نیز مشترکا نفر سوم شناخته شدند.

هیئت داوران در بخش معلولان جسمی و حرکتی از سهیلا دانش ور برای نمایش آن سوتر از سوسو از یاسوج و نصره ظهری‌زاده برای نمایش مزرعه ما از شهرستان شوش تقدیر به عمل آورد.

هیئت داوران در بخش بازیگران زن معلولان جسمی حرکتی از زهرا زیارتی برای نمایش افتو پربینی از شهرستان خورموج به عنوان نفر نخست تقدیر کرد.

در این بخش از طاهره فتاح برای نمایش پل از شهرستان دیلم و جمیله تردست برای نمایش بیگانه‌ها از شهرستان فسا مشترکا مقام دوم و سمیره دنیاری برای نمایش غروب ابدی از بندرعباس و سیده فاطمه موسوی برای نمایش گل یاس از شهرستان باغ ملک به عنوان نفر سوم تقدیر شد.

در بخش ناشنوایان نیز هیئت داوران جشنواره از نور الله حاجی‌پور برای نمایش راز شب بارانی و حسن جمالی برای نمایش فقط برای جشنواره به ترتیب نفرات دوم و سوم تقدیرشد.

ناشنوایان خانم نیز هیئت داوران از شوکت رزم خواه برای نمایش کاش بارون بزنه از آباده فارس تقدیر کرد.
در بخش کم توان ذهنی نیز در بخش آقایان هیئت داوران از نوروز فیروزی، مهدی عمرانی، عقیل خالدی، جعفر مطوری، اسدالله کریمی، امید کریمی، حسین سهولی و حمید رحیمی تقدیر کرد.

در این بخش نوید پورعبدالله برای نمایش همه چیز پایان ندارد از بوشهر نفر نخست، علی فخرایی برای نمایش جشنی برای تولد فرزند چهارم سرباز رد از دیر نفر دوم و میثم بختیاری برای نمایش همه چیز پایان ندارد از بوشهر نفر سوم معرفی شد.

همچنین از خانم‌ها نیز هیئت داوران ضمن تقدیر از رقیه آل کسیر، فاطمه کاظمی، مریم دیناروند و کوثر ظهیری فرشته هاخانی و منیژه رستمی برای نمایش همه چیز پایان ندارد از بوشهر مقام‌های نخست و دوم و خدیجه سعیدی برای نمایش مزرعه ما از شوش نیز مقام سوم را کسب کرد.

در بخش نابینایان نیز هیئت داوران سید مرتضی مرتضوی برای نمایش آدم‌ها و چشم‌ها از یاسوج نفرنخست، سید مهدی محمدی برای نمایش پل از دیلم و سعید عبدالله بدیعی برای نمایش بیژن و منیژه ساکن کوی زمان از بهبهان مشترکا نفر دوم و شاکر خواجه برای نمایش پل از بوشهر و احسان ابراهیمی برای نمایش بیژن و منیژه ساکن کوی زمان از بهبهان نیز نفر سوم معرفی شدند.

در بخش نابینایان نرگس نظری‌پور برای نمایش بیژن و منیژه ساکن کوی زمان از بهبهان نفر نخست، شعله صیداوی برای نمایش کاش بارون بزنه از آباده نفر دوم و نادیا رویس برای نمایش نردبان از ماهشهر و راضیه مرادی برای نمایش بیگانه‌ها از فسا نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش برونشور هیئت داوران به سلمان قاسمی وحدت برای نمایش جشنی برای فرزند چهارم سرباز رد از دیر، طراحی نور محمد صادقی و علیرضا گنجی برای نمایش افتو پربینی از خورموج، طراحی گریم نیز سیده شادی هاشمی نژاد برای نمایش مزرعه ما از شوش و طراحی صحنه نیز ایرج ابراهیمی و سید حامد راستخواه برای نمایش افتو پربینی از خورموج مقام دوم و یونس رزاقی پور نیز برای نمایش فقط برای جشنواره از اهرم مقام سوم و را کسب کردند.

در بخش موسیقی هیئت داوران به مهدی شیخیانی برای نمایش افتو پربینی از خورموج بعنوان نفرنخست، پویا یزدان بخش برای نمایش کاش بارون بزنه از آباده نفر دوم و سید نوراله موسوی پور و لطف الله صمیمی پور برای نمایش بیژن و منیژه ساکن کوی زمان بعنوان نفر سوم رای داد.

هیئت داوران در بخش متن اسماعیل جعفری برای نمایش افتوپربینی از خورموج و آرش منصوری برای نمایش جشنی برای فرزند چهارم سرباز رد از دیر به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش کارگردان نیز هیئت داوران ضمن تقدیر از رحیم زارع برای نمایش همه چیز پایان ندارد از بوشهر مهرزاد آل بویه برای نمایش افتو پربینی از خورموج نفر نخست و رضا غریب زاده برای نمایش غروب ابدی از بندرعباس مقام دوم و لقمان بحرانی برای نمایش جشنی برای تولد فرزند چهارم سرباز رد از دیر مقام سوم را از آن خود کردند.

نمایش افتو پربینی از خورموج، غروب ابدی از بندر عباس و جشنی برای فرزند چهارم سرباز رد از دیر بعنوان کارهای برگزیده چهارمین جشنواره منطقه‌ای  خلیج فارس معرفی شدند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon