زارع‌زاده: «حصر» بزرگترین لطف نظام در حق سران فتنه است

زارع‌زاده: «حصر» بزرگترین لطف نظام در حق سران فتنه است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این مطلب که سران فتنه بهانه‌ای برای ورود استکبار به ایران بودند، گفت: حصر خانگی بزرگترین لطف نظام جمهوری اسلامی در حق سران فتنه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، دخیل‌‌عباس زارع‌زاده در حاشیه بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم استان یزد، با اشاره به این مطلب که امروز حصر خانگی سران فتنه بهانه‌ای برای برخی صحبت‌های ناروا شده است، اظهار داشت: برخی در محل‌های مختلف این موضوع را به یک بهانه برای اعتراض و شهرت طلبی تبدیل کرده‌اند، در این رابطه باید دید سران فتنه دنبال چه بودند؟

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم ایران مانع دستیابی آنها به اهدافشان شدند، گفت: این که وقتی نتوانستند به قدرت برسند، بخواهند از رأفت و عطوفت نظام سوء استفاده کنند، واقعاً شرم‌آور است.

وی با اشاره به اینکه برخی برای تطهیر حرف‌هایشان، به‌ناروا به دین و اهل بیت(ع) استناد می‌کنند، بیان کرد: آیا در نظر این افراد فتنه‌گران حسینی هستند؟ اگر حسینی بودند با مساجد و قرآن و جان مردم چه‌کار داشتند؟

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: اینها آبروی نظام را بردند و واقعاً بدهکار این امت، شهدا، ملت و رهبری هستند و اگر امروز آنها در حصر خانگی به‌سر می‌برند، یک لطفی است که قطعاً باید شکر‌گزار آن باشند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon