بازتاب پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

بازتاب پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

خبرگزاری تسنیم: در پی حوادث اخیر فرانسه و وقایع مشابه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی صادر کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  در پی حوادث اخیر فرانسه و وقایع مشابه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی صادر کردند.

رسانه‌های جهان به انعکاس این نامه پرداختند.

خبرگزاری فرانسه نوشت رهبر معظم ایران از جوانان غرب خواست تا اسلام را مطالعه کنند و « در واکنش به سیل پیش‌داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید.»

نشریه فارین پالیسی نوشت رهبر ایران در نامه‌ای سرگشاده و غیر منتظره به جوانان اروپا و آمریکا اظهار داشت: اصرار نمی‌کنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه می‌گویم اجازه ندهید این واقعیت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود.

شبکه بلومبرگ نوشت آیت الله خامنه ای رهبر ایران از جوانان غرب خواست درباره اسلام پیش داوری نکنند.

شبکه المیادین: آیت الله خامنه‌ای جوانان غربی را به شناخت اسلام از منابع اصلی دعوت کرد.

صدای روسیه گزارش داد رهبر معظم انقلاب ایران در نامه ای سرگشاده جوانان اروپا و آمریکای غربی را دعوت کرد تا اسلام را بشناسند و گفت غرب به دنبال هراس افکنی و نفرت پراکنی علیه اسلام است.

نیویورک مگزین نوشت رهبر ایران از جوانان غرب خواست تا با ذهن باز درباره اسلام تفکر کنند وی در نامه‌ای سرگشاده نوشت: از شما می‌خواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیت، سد عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند.

بی بی سی در بازتاب نامه مهم مقام معظم رهبری نوشت: رهبر جمهوری اسلامی از جوانان غربی خواسته است برای آشنایی با اسلام مستقیما به قرآن و زندگی پیغمبر اسلام مراجعه کنند.

این شبکه خبری دولتی انگلیس در بخش دیگری از گزارش مربوط به نامه رهبر فرزانه انقلاب به به جوانان اروپا و آمریکای شمالی آورده است: رهبر جمهوری اسلامی خواسته است تا جوانان غربی، با استفاده از امکان دسترسی به اطلاعات، در صدد کشف واقعیت برآیند و گفته است"امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی محصور کنند."

همچنین نامه سرگشاده امام خامنه‌ای بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت