مردم سراسر کشور در حمایت از پیامبر اکرم(ص) ندای «لبیک یا رسول الله» سر دادند

مردم سراسر کشور در حمایت از پیامبر اکرم(ص) ندای «لبیک یا رسول الله» سر دادند

خبرگزاری تسنیم: پس از نماز جمعه امروز ، مردم سراسر کشور در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی ندای «لبیک یا رسول الله» سر دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه استان‌ها مردم سراسر کشور از تمام اقوام و ادیان با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «لا الله الا الله»، «محمد رسول‌ الله»، «مرگ بر فرانسه» و «مرگ بر استکبار» بار دیگر وحدت مثال زدنی خود را نشان دادند و با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" خشم و انزجار خود از این اقدام وقیحانه را نشان دادند.

مردم سراسر استان اصفهان توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

مراسم راهپیمایی مردم استان اصفهان در اعتراض به هتک حرمت روزنامه‌های فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

این راهپیمایی روز جمعه از ساعت 15 در شهر اصفهان آغاز شد و مردم شهر اصفهان و شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور، این راهپیمایی را برگزار کردند.

مردم اصفهان بعد از اقامه نماز جمعه در میدان امام(ره) از خیابان سعدی اصفهان عبور کرده و تا خیابان حافظ اصفهان به راهپیمایی پرداخته و توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

راهپیمائی محکومیت توهین به پیامبر(ص) در نطنز برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، بعد از ظهر امروز، بعد از اقامه نمازجمعه توسط نمازگزاران نطنزی، راهپیمائی محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در شهرهای شهرستان نطنز برگزار شد.

در شهر نطنز، نمازگزاران نماز جمعه، با راهپیمائی در خیابان 17 شهریور این شهر و تجمع در میدان 17 شهریور با سردادن شعارهای "مرگ بر استعمار" و "مرگ بر دیکتاتور"، توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

در شهر بادرود نیز بعد از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران بادرودی با تجمع در میدان امام حسین(ع) این شهر، ضمن اعتراض به اقدام مجله فرانسوی، خواستار برخورد با خاطیان این ماجرا شدند.

مردم شهرضا توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

همزمان با سراسر کشور، مردم شهرضا توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، ظهر امروز دوستداران و ارادتمندان به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) با تجمع در میدان شهدا، این اقدام وقیحانه از سوی نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

این اجتماع عظیم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات شهرستان، امام جمعه برگزار شد، حاضران با سر دادن شعارهای لبیک یا محمد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه، مرگ بر اسرائیل، هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم اسلام را محکوم کردند.

در این راهپیمایی عظیم و گسترده مؤمنان با مشت‌های گره کرده فریاد خشم علیه نشریه فرانسوی را سر داده و خواستار محاکمه دست‌اندرکاران این نشریه شدند.

مردم دیگر شهرستان‌های استان اصفهان نیز همزمان با سراسر کشور، با حضور در راهپیمایی امروز، توهین مجلات فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

مسلمانان شیعه و سنی در کردستان اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

مسلمانان شیعه و سنی در همه شهرها و روستاهای استان کردستان در صفوفی متحد و یکپارچه گستاخی اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر خوبی‌ها را محکوم کردند.

سراسر استان کردستان حاکی است مردم متدین این استان اعم از شیعه و سنی با وحدتی مثال زدنی اهانت نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرده و خشم و انزجار خود از این اقدام وقیحانه را نشان دادند.

مردم مسلمانان کردستان با شعارهای «الله اکبر»، «لا الله الا الله»، «محمد رسول‌ الله»، «مرگ بر فرانسه» و «مرگ بر استکبار» نشان دادند تا پای جان از دین خدا دفاع کرده و بی حرمتی به مقدسات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

راهپیمایی‌های امروز در استان کردستان در حالی شکل گرفت که علمای اهل سنت و اهل تشیع کردستان به دنبال اقدام موهن نشریه فرانسوی به شدت به آن واکنش نشان داده و خواستار اقدام مناسب و شایسته جهان اسلام در پاسخ به این گستاخی شده بودند.

نمازگزاران گلستانی اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند

تجمع و راهپیمایی طلاب، دانشجویان و مردم ولایتمدار استان گلستان به منظور محکومیت اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) پس از نماز جمعه در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

در این راهپیمایی‌ها مردم شهرهای مختلف استان گلستان با سر دادن شعارهای انقلابی و اعتراض آمیز و قرائت قطعنامه‌ای اعتراض خود را نسبت به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز درباره پیامبر اکرم (ص) در مجله فرانسوی "شارلی ابدو" اعلام کرده و این اقدام را محکوم کردند.

نمازگزاران گلستانی پس از برگزاری نمازجمعه با وجود هوای بارانی در بیشتر مناطق استان گلستان، در خیابان‌های اصلی راهپیمایی اعتراضی خود را در مقابل اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام (ص) انجام دادند.

راهپیمایان با سردادن لبیک یارسول الله توطئه‌های استکبار جهانی را محکوم کردند و خواستار وحدت مسلمانان شدند.

در پی اهانت‌های اخیر به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) توسط ایادی مزدور استکبار جهانی با هدف اسلام‌هراسی، مراسم راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز ظهر امروز از مقابل مصلی تا امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایتمدار گرگان در اعتراض به هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام از سوی نشریه فرانسوی با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول الله، مرگ بر منافق، لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است و شعارهایی از این دست به راهپیمایی پرداختند و خشم و انزجار خود را فریاد زدند.

هفته‌نامه کاریکاتور فرانسوی «شارلی ابدو» در دو نوبت اقدام به انتشار کاریکاتورهایی اهانت آمیز در مورد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) کرده و خشم مسملمانان جهان را برانگیخته است.

راهپیمایی نمازگزاران کرجی در محکومیت توهین به پیامبر(ص)

نمازگزاران کرجی پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی از مسیر مصلی کرج به امامزاده‌حسن(ع) اهانت نشریه فرانسوی به حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

پس از اقامه نماز پر‌فیض و دشمن‌شکن جمعه که به امامت آیت‌الله حسینی همدانی برگزار شد، مردم مومن و خداجو در راهپیمایی اعتراض‌آمیز، توهین به نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) در نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند.

این راهپیمایی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و نمازگزاران نماز جمعه انجام شد و مردم مسیر مصلای نماز جمعه تا آستان مبارک امامزاده حسن(ع) را در محکومیت توهین به پیامبر اسلام با سر دادن شعارهای مختلف، طی کردند.

نمازگزاران مسیر راهپیمایی را با شعار الله اکبر طی کرده و انزجار و تنفر خود را از عاملان اهانت به ساحت رسول اکرم (ص) و حامیان اینگونه اقدامات اعلام کردند.

ندای" اشهد ان محمد رسول الله" در ملایر طنین‌انداز شد

نمازگزاران ملایری هنگام اذان ظهر جمعه در ابراز ارادت به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی (ص) دسته جمعی ندای اشهد ان محمد رسول الله سر دادند.

ظهر امروز در مصلی نماز جمعه، مردم مومن این شهر در حمایت از رسول مهربانی پیامبر اسلام(ص) و اعلام انزجار از اقدام مجله شارلی ابدو  یک صدا اذان ظهر را سرودند.

این حرکت وحدت آفرین فضایی روحانی در مسجد پراکنده و اتحاد هر چه بیشتر مردم را بر علیه اهانت به اسلام را نشان داد.
پس از نماز جمعه  نیز مردم ملایر با راهپیمایی بر علیه این اقدام موهن مجله شارلی ابدو انزجار خود را به این حرکت سخیفانه نشان دادند.

مردم ملایر با سر دادن شعارهایی بر علیه استکبار این اقدام غرب را محکوم و با سر دادن شعارهایی ارادت خود را به پیامبر(ص) نشان دادند.

نمازگزاران اهوازی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند

نمازگزاران اهوازی پس از اقامه نماز جمعه امروز با حضور در محوطه بیرونی مصلی اهواز و راهپیمایی از چهارراه آبادان بلوار حضرت آیت الله بهبهانی تا نبش خیابان سلمان فارسی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

نمازگزاران اهوازی با سر دادن شعار باز شده هجمه به دلدادگی، توهین به انسان و به آزادگی اقدامات سراسر توهین این نشریه و حمایت سران غربی را محکوم کردند.

نمازگزاران اهوازی در حضور پرشور خود در این مراسم با قرائت شعارهایی علیه آمریکا، صهیونیست و تکفیری‌ها جنایات گروهک تروریستی و حمایت سران غربی را در کشورهای عراق و سوریه محکوم کردند.

مردم قزوین هتک حرمت به پیامبراعظم(ص) را محکوم کردند

مردم ولایت مدار و انقلابی استان قزوین ظهر امروز بار دیگر در صحنه حق علیه باطل حضوری پرشور داشتند و اهانت دشمنان به مقدسات دینی و پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

مردم استان قزوین بعد از برپایی باشکوه نمازجمعه به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، در حرکتی خودجوش و به منظور اعلام کردن خشم و انزجار خود از توطئه‌های دشمنان در مسیرها و شهرستان‌های مختلف استان راهپیمایی کردند.

سیدمرتضی حسینی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در حاشه این راهپیمایی و در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: هدف دشمنان غربی از انجام این توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف و همچنین اهانت به مقدسات دینی مردم ایران، برهم زدن اتحاد و یکپارچگی مردم است.

وی افزود: مردم ایران، مردمی فهمیده و آگاه هستند و این اقدام فرانسوی‌ها نشانه پوچ بودن ادعای آنها است چراکه آنها با برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها دین اسلام را هدف گرفته‌اند و مردم فهیم ایران این توطئه‌ها را شناسایی و محکوم می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این اقدامات و توطئه‌های دشمنان بدون شک با برنامه‌ریزی استکبار صورت می‌گیرد و امروز مردم ایران اسلامی با راهپیمایی باشکوه خود اقدامات ضداسلامی صهیونیسیت ها در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را به شدت محکوم می کنند و با فریاد رسای خود انزجار خود را از کفر  نشان می دهند.

راهپیمایی اعتراض‌آمیز توهین به پیامبر اکرم(ص) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مردم چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همه ما، امت محمدی و عاشق رسول الله (ص) هستیم» در میعادگاه‌های نماز جمعه به نشانه اعتراض و نشان دادن نفرت خود به اقدامات وقیحانه غرب راهپیمایی کردند.

مردم ولایت مدار استان به دنبال اهانت بی‌شرمانه و ضدانسانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اقدام موهن نشریه «شارلی ابدو» فرانسه در اهانت به پیامبر اکرم(ص) و اسلام را محکوم کردند.

مردم شهرکرد همزمان با نمازگزاران سراسر کشور پس از اقامه‌ نماز دشمن‌شکن از مقابل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد به نشانه محکوم کردن این اقدام گستاخانه غرب به سمت میدان دانش حرکت کردند و تجمع اعتراض‌آمیز خود را نسبت به مستکبران و مدعیان حقوق بشر نشان دادند.

مردم سراسر کشور با این راهپیمایی اتحاد مسلمانان و اوج درماندگی استکبار و صهیونیست‌ها را نشان دادند و حرکت خصمانه و بی‌شرمانه این نشریه به پیامبر مهر و رحمت را محکوم کردند.

نمازگزاران با این حرکت و اعتراض خود، مدعیان حقوق بشر و رفتارهای غیرانسانی و توهین آمیز به مقدسات اسلام را محکوم کردند.

تجمع نمازگزاران آبادانی در اعتراض به اهانت به پیامبر اسلام (ص) برگزار شد

تجمع اعتراض آمیز نمازگزاران آبادانی علیه هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

نمازگزاران آبادانی با سر دادن شعارهای لبیک یا محمد (ص) اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اعظم (ص) ررا محکوم کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با حضور در جمع مردم آبادان در سخنانی کوناه این اهانت را مشابه حوادث 11 سپتامبر دانست و گفت: هدف غربی‌ها از این حوادث اسلام هراسی است و مسلمانان باید با وحدت خود این توطئه‌ها را خنثی کنند.

مردم مهریز اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کردند

مردم همیشه در صحنه شهرستان مهریز در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام با برپایی راهپیمایی اعتراض‌آمیز این عمل سخیف را محکوم کردند.

همزمان با سراسر کشور نمازگزاران جمعه و اقشار مختلف مردم مهریز با برپایی راهپیمایی اعتراض‌آمیز، اهانت نشریه فرانسوی به حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند.

مردم خداجوی شهرستان مهریز دوشادوش ملت ایران و یکپارچه و یک‌صدا با محکومیت این اقدام سخیف ارادت و علاقه خود به پیامبر اعظم(ص) را اعلام کردند.

نمازگزاران شهر دارالولایه مهریز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار از مسجد جامع شهرستان راهپیمایی خود را آغاز کرده و با شعارهای مختلف، خشم، نفرت و انزجار خود را به استکبار جهانی نشان داده، و انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز را در نشریه شارلی ابدو محکوم کردند.

نمازگزاران در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" انزجار خود را از این عمل شنیع اعلام کردند.

در پایان این راهپمیایی باشکوه، قطعنامه‌ای قرائت شد که در آن علاوه بر محکوم کردن فعالیت‌های فرهنگی دشمنان علیه امت اسلام و مقدسات، بر داشتن بینش در قبال هجمه‌های دنیای استکباری تاکید شد.

نمازگزاران زنجانی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

نمازگزاران زنجانی امروز هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

مردم زنجان واقعه دردناک توهین به پیامبر مهربانی‌ها که توسط رسانه یهودی صهیونیستی فرانسه را اقدامی خبیثانه توسط برخی فرومایگان تهی از انسانیت و اخلاق دانستند.

مردم همیشه در صحنه زنجان جریحه دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان در جهان و تمام مومنان را با انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام (ص) اقدامی بی‌شرمانه، از روی درماندگی، حمایت از تروریسم و افراط‌گرایی می‌داند که قابل توجیه نیست.

بی‌شک پشت پرده این اقدام کثیف که در واقع به منظور ترور اذهان جهانیان در تخریب مظهر بهانه هستی پیامبر اسلام(ص)، رحمت اللعالمین طراحی شد، بدون هماهنگی و همراهی سیستم‌های امنیتی کشورهای مزدور استکباری امکان پذیر نمی‌شد.

هتک حرمت به مهربان‌ترین رسولان الهی و انگیزش خلقت، برای برافروختن آتش فتنه و جنگ در میان ادیان الهی از سوی دشمنان خدا تعیین شده است.

اعلام انزجار مردم همدان از اهانت کنندگان به پیامبر اکرم (ص)

مردم متدین همدان در راهپیمایی اعتراض آمیز از اقدام مجله فرانسوی در اهانت به پیامبر اکرم (ص) اعلام انزجار کردند و یکپارچه ندای " لبیک یا رسول الله (ص) " را سردادند.

ظهر امروز پس از نماز جمعه مردم همدان در محکومیت اهانت بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر مهر و مهربانی راهپیمایی گسترده‌ای انجام داند که در این راهپیمایی مردم یکپارچه فریاد "لبیک یا رسول الله" و  شعار "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

در این راهپیمایی که با حضور مردم و مقامات استانی انجام شد، راهپیمایان اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) را نشان از استیصال غرب در مواجه با گسترش اسلام دانستند.

مردم سکوت در برابر این بی‌احترامی به پیامبر اکرو(ص)  را بی احترامی به تمام انبیای الهی برشمردند و با مشت‌های گره زده در برابر دجال‌های زمان اعلام انزجار کردند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای توسط  نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرائت شد که این اهانت بی‌شرمانه را حاصل اتاق فکر مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم دانست و اعلام کرد: مزدوران با گسترش اسلام مخالفت دارند و در سال‌های اخیر با ساختن فیلم‌های ضد اسلامی و مطالب غیر اخلاقی  به توهین در برابر اسلام پرداختند که این امر نشان از شکست و زوال کفار است.

نمازگزاران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تجمع اعتراض‌آمیز کردند

در پی توهین مجله شارلی ابدو فرانسه به ساحت پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، نمازگزاران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

نمازگزاران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پس از خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه امروز در پی اهانت اخیر مجله شارلی ابدو فرانسه نسیت به ساحت پیامبر اعظم اسلام (ص)، در اجتماعی عظیم این توهین‌ها به مقدسات مسلمانان را محکوم کردند.

مردم سیستان و بلوچستان با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس"، خشم و انزجار خود را از توهین دشمنان به پیامبر بزرگوار اسلام ابراز داشتند.

تجمع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله» در سراسر استان سمنان برگزار شد

تجمع بزرگ لبیک یا رسول‌الله با حضور گسترده مردم متدین و دوستداران خاندان عصمت و طهارت در سراسر استان سمنان برگزار شد.

این تجمع‌ها در پی اهانت‌ نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام برگزار شد.

شهرهای مختلف استان سمنان امروز پس از نماز جمعه شاهد فریادهای لبیک یا رسول‌الله بود.

به گزارش خبرنگاران تسنیم در شهرهای مختلف استان سمنان حاکی است که نمازگزاران این شهرها با فریادهای مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از این اقدان هتاکانه نشریه فرانسوی اعلام کردند.

هفته گذشته نیز مردم شهرهای سمنان، دامغان و میامی در تجمع‌هایی باشکوه اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس بنی مکرم اسلام به شدت محکوم کردند.

مردم استان کرمانشاه اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

راهپیمایی اعتراضی نمازگزاران استان کرمانشاه در پی اهانت بی‌شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) پس از اقامه نماز جمعه در سراسر این استان برگزار شد.

در پی اهانت بی‌شرمانه و غیر‌اخلاقی نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی، امت محمدی(ص و انقلابی استان کرمانشاه این عمل ننگین را با راهپیمایی اعتراضی محکوم کردند.

گزارش خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کرمانشاه حاکی است مردم متدین این استان اعم از شیعه و سنی با وحدتی مثال‌زدنی اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرده و خشم و انزجار خود از این اقدام وقیحانه را نشان دادند.

برپایه این گزارش مردم خداجوی شهر کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه، از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر را با ندای «لبیک یا رسول‌الله» و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم شهید‌پرور اسلام‌آباد غرب نیز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی اعتراضی از مسجد جامع این شهر بر عشق و محبت به پیامبر اسلام(ص) تاکید کرده و شعار مرگ بر استکبار سر دادند.

در شهرستان سرپل‌ذهاب نمازگزاران شیعه و سنی این منطقه مسیر محل نماز جمعه تا چهارراه احمدابن اسحاق(ره) را راهپیمایی کرده و با فریاد لبیک یا رسول‌الله اقدام هتاکان غربی را محکوم کردند.

مرزداران پاوه پس از اقامه نماز جمعه با حضور مسئولان محلی در مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کرده و تنفر و انزجار خود را از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) فریاد زدند.

در قصرشیرین نمازگزاران با شعارهایی اقدام زشت نشریه فرانسوی را محکوم کردند و با ندای «ما امت محمدیم»، «ما عاشقان محمدیم» و «ای امت محمد بپاخیز بپاخیز» بر ضرورت وحدت در مقابله با نقشه‌های دشمن تاکید کردند.

دارالمومنین هرسین امروز شاهد راهپیمایی نمازگزاران این شهر از مسجد آیت‌الله حجتی تا چهارراه انقلاب بود که مردم با در دست داشتن نوشته‌هایی بر محکومیت اهانت غرب به پیامبر اسلام(ص) و عشق به رحمت‌للعالمین تاکید کردند.

برپایه این گزارش راهپیمایی اعتراضی مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور و گیلانغرب امروز برگزار شد.

فریاد «یا رسول‌ الله» در لرستان طنین‌انداز شد

ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه مردم شهرهای سراسر لرستان  با راهپیمایی خود اهانت نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) محکوم کردند.

نمازگزاران خرم‌آبادی با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر فرانسه، لبیک یا رسول الله از مسیر مصلی الغدیر خرم آباد تا خیابان انقلاب و بیمارستان شهدای عشایر را طی کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان استان در کنار بسیجیان، خانواده‌های معظم شهداء و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا کردند.

امروز همزمان نمازگزاران شهرهای بروجرد، کوهدشت، ازنا، پلدختر الیگودرز،دورود، دلفان، سلسله، رومشکان ، معمولان، زاغه، اشترینان، مؤمن‌آباد، دوره چگنی، ویسیان در اعتراض به اهانت ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) به خیابان ها آمدند و خشم و انزجار خود را به جهانیان اعلام کردند.

نمازگزاران ساروی اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

نمازگزاران ساروی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

مردم ولایت مدارمرکز مازندران در زیر بارش شدید باران از مصلی ساری تا میدان ساعت در تجمع پر شور اهانت به پیامبر رحمت و اسوه اخلاق حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

این راهپیمایی در پی اهانت بی‌شرمانه، غیر اخلاقی و ضد انسانی به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی و متعاقب فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت.

حاضران در این راهپیمایی با مشت‌های گرده کرده شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر دادند و باری دیگر خشم و نفرت خود را از استکبار و غرب به جهانیان نمایش گذاشتند.

در تجمع پایانی این راهپیمایی قطعنامه قرائت و شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن این اقدام موهن، همدلی مسلمان جهان علیه دشمنان اسلام خواستار شدند.

راهپیمایی محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) در استان ایلام برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی در محکومیت توهین هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر(ص) در استان ایلام برگزار شد.

این راهپیمایی در 10 شهرستان و تمامی شهرهای استان ایلام بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد و مردم نیز با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول الله و مرگ بر فرانسه و مرگ بر آمریکا انزجار خود از دشمنان اسلام را نشان دادند.

مردم شهرستان‌های مرزی مهران و دهلران نیز امروز با حضور در این مراسم با سر دادن فریادهایی مانند من عاشق محمد(ص) و اهل بیت هستم توهین دشمنان اسلام را محکوم کردند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد با فریاد «لبیک یا محمد(ص)» اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کردند

مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور در راهپیمایی با فریاد « لبیک یا محمد(ص) » اهانت نشریه فرانسوی « شارلی ابدو » به ساحت مقدس پیامبر خدا(ص) را محکوم کردند.

ظهر امروز و پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، مردم ولایت‌مدار و مومن استان کهگیلویه و بویراحمد با برپایی راهپیمایی، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

مردم استان امروز با شعارهای « لبیک یا محمد(ص) » عشق و علاقه خود به حضرت محمد مصطفی(ص) را به نمایش گذاشتند.

امروز اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌های مختلف، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) توسط نشریه فرانسوی « شارلی ابدو » را محکوم کردند.

مردم مسلمان و شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در این راهپیمایی آمدند تا به ابر قدرت‌های دنیا بگویند که مسلمانان همیشه با هم متحد هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند بین آن‌ها تفرقه ایجاد کند.

«لبیک یا محمد(ص)»، «الله اکبر»، «لا اله الا الله / آمریکا، اسراییل عدوالله»، «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» از جمله شعارهایی بود که در این تجمعات امروز در سراسر استان سر داده شد.

مردم قم اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند

راهپیمایی اعتراضی مردم به توهین به پیابمر اعظم(ص) با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پس از نماز جمعه امروز قم برگزار شد

راهپیمایی اعتراضی مردم قم در اعتراض به توهین رسانه فرانسوی به نبی اکرم(ص) پس از نماز جمعه امروز قم با حضور سردار مجتبایی فرماندهی انتظامی استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام آشتیانی نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این راهپیمایی که از حرم حضرت معصومه(ص) آغاز شد و در چهارراه شهدا خاتمه پیدا کرد، شرکت کنندگان به صورت هماهنگ و منظم تراکت‌هایی با عنوان فداییان پیامبر اعظم(ص) را بر بالای سر بردند.

حاضران در این راهپیمایی با مشت‌های گرده کرده شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، 24 دی ماه روز ننگ اروپاست، هتک رسول اعظم(ص) پرتگاه کفر است، هتک مقام رسالت افروخته خشم امت، چارلی جنایت می‌کند اوباما حمایت می‌کند، انتقامت یا نبی می‌گیریم را دادند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی قم همچنین به اقدام وزیرامورخارجه در سفر به فرانسه اعتراض کردند و شعار وزارت خارجه اقتدار اقتدار را سر دادند.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه ای در محکومیت توهین به نبی اکرم(ص) و تائید شرکت کنندگان به پایان رسید.

نمازگزاران بوشهری اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز ظهر امروز دریک راهپیمایی با شکوه اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

شرکت کننده دراین راهپیمایی با سر دادن شعارهای این نقشه جدید مشرکین است واهمه از عزت مسلمین است برضرورت با اتحاد و وحدت بین مسلمین تاکید کردند .

راهپمایان همچنین با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس مرگ بر فتنه گر هیهات منه الذله خشم و نفرت خود از اقدام توهین آمیزنشریه فرانسوی را ابراز کردند.

این راهپیمایی با حضور مردم و مسئولان از محل مصلای نماز جمعه در مسیر خیابان امام خمینی(ره) تا میدان قدس بوشهر برگزار شد.

در تجمع پایانی این راهپیمایی قطعنامه قرائت و شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن این اقدام موهن ، همدلی مسلمان جهان علیه دشمنان اسلام خواستار شدند.

نمازگزاران آذربایجان شرقی اهانت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

مردم آذربایجان‌شرقی به ویژه مردم تبریز در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) و محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی، پس از اقامه نماز جمعه راهپیمانی کردند.

در این راهپیمایی که از مصلای امام خمینی(ره) تبریز تا میدان ساعت انجام شد، نمازگزاران با شعارهای الله اکبر، لبیک یا محمد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر فرانسه و مرگ بر انگلیس، خشم و انزجار خود را از اقدام نشریه «شارلی ابدو» در توهین به مقدسات اسلام ابراز داشتند.

آنان همچنین ضمن سردادن شعارهای «یا ایها المسلمین اتحدو، اتحدو»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست»، «ما اهل کوفه نیستم، امام تنها بماند» و «ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای»، به سوی میدان ساعت حرکت کردند.

راهپیمایان در این حرکت خودجوش، این اقدام نشریه فرانسوی را اقدامی مطابق با خواست استکبار و صهیونیست های جهان و بر خلاف آزادی و انسانیت دانستند و خواستار مقابله آزادیخواهان جهان با این اقدام زشت شدند.

در این راهپیمایی و تظاهرات  که آیت الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی  و امام جمعه تبریز، آیت الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز و اسماعیل جبارزاده و روحانیون حضور داشتند، اعلام کردند: عزت و شرف ما مسلمانان در گرو ایستادگی در مقابل دشمنان رسول‌الله بوده و مطمئن هستیم که پیروزی از آن مسلمانان است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود و حاضرند مال و جان خود را در راه پیامبر رحمت و مهربانی فدا کنند.

مردم تمام شهرهای استان آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام راهپیمایی کردند.

هفته نامه کاریکاتور فرانسوی «شارلی ابدو» در دو نوبت اقدام به انتشار کاریکاتورهایی اهانت آمیز در مورد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) کرده و خشم مسملمانان جهان را برانگیخته است.

این نشریه که در خود کشور فرانسه نیز محبوبیت چندانی ندارد، سابقه طولانی در اهانت به مقدسات ادیان الهی داشته که مورد اعتراض مردم آزادیخواه جهان قرار گرفته است.

راهپیمایی اعتراضی علیه نشریه فرانسوی در اردبیل برگزار شد

مردم انقلابی و ولایتمدار دارالارشاد اردبیل در اعتراض به هتک حرمت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول‌الله، مرگ بر منافق، لبیک یا خامنه‌ای و لبیک یا حسین به راهپیمایی پرداختند.

مردم انقلابی و ولایتمدار دارالارشاد اردبیل در اعتراض به هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام از سوی نشریه فرانسوی، بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول الله، مرک بر منافق، لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است و شعارهایی از این دست به راهپیمایی پرداختند و خشم و انزجار خود را فریاد زدند.

در این حضور حماسی اقشار مختلف جامعه از کوچک و بزرگ هتاکی به ساحت پیامبر رحمت را محکوم کردند.

ندای «لبیک یا رسول الله» در 34 شهر آذربایجان غربی سر داده شد

در سلسله راهپیمایی های همزمان با سراسر کشور ندای من عاشق محمدم و لبیک یا رسول الله در راهپیمایی مردم در 34 شهر آذربایجان غربی سرداده شد.

از ارومیه، امروز بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مردم 34 شهر آذربایجان‌غربی با حضور در خیابان‌ها با شعار "لبیک یا رسول الله" و "همۀ ما امت محمدی و عاشق رسول الله (ص)" نسبت به هتاکی نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) واکنش نشان دادند.

این راهپیمایی در پی اهانت بی‌شرمانه، غیر اخلاقی و ضد انسانی به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی و متعاقب فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت.

شهروندان محمدی و انقلابی آذربایجان‌غربی با سردادن شعارهای مختلف عمل ننگین و اهانت گستاخانه غرب را نشان‌ از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست‌ها دانسته و غرب را درمانده از منطق مستدل و مستند و حقانیت اسلام ارزیابی کردند.

بر اساس این گزارش حرکت خصمانه و بی شرمانۀ اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت، قلب تمامی آزاد‌اندیشان جهان را جریحه‌دار کرده بطوریکه در آذربایجان‌غربی شخصیت‌های برجسته ادیان آسمانی و علمای سرشناس مذاهب اسلامی در گفت‌وگوهای جداگانه با تسنیم نفرت خود را از چنین تحرکاتی ابراز کردند.

شعار " لبیک یا رسول الله" در گیلان طنین‌انداز شد

شعار " لبیک یا رسول الله" در گیلان با برگزاری تظاهرات علیه هتاکان ساحت رسول مهربانی طنین‌انداز شد

 در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس رسول مهربانی،  خروش ملت گیلان با فریادهای "لبیک یا رسول الله" آغاز شد، مردم گیلان پس از اقامه نماز جمعه در مصلی‌های نمازجمعه با شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و فرانسه خشم خود را از اقدام نشریه فرانسوی اعلام کردند.

عاشقان نبوی(ص) در گیلان با سر دادن شعارهایی علیه مستکبران و قدرت‌های خودکامه و سلطه‌گر شوریده و در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، نابودی نظام کفر و طاغوت و سلطه و در رأس آن اسرائیل غاصب را فریاد زدند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه گیلان  از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی " من عاشق محمد رسول الله(ص)" هستم در محکومیت ساحت مقدس رسول مهربانی در این راهپیمایی شرکت پرشور دارند.

مردم شیعه و سنی در غرب گیلان نیز با شعارهای محمد رسول الله(ص) ارادت خود را به رسول مهربانی به نمایش گذاشتند، در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شد.

شیعه و سنی تالشی پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و شعار اتحاد مسلمانان در برابر امپریالیسم غربی سر دادند.

راهپیمایان خشمگین آستارایی در انزجار از هتاکان به ساحت مقدس رسول مهربانی، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند، جمعی از اتباع جمهوری آذربایجان نیز در صفوف راهپیمایان عاشورایی آستارا حضور یافته و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

مردم رودبار نیز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را شمرهای زمانه اعلام کردند.

امت حزب الله و شهید پرور شرق گیلان نیز در لاهیجان، رودسر، املش، سیاهکل، آستانه‌اشرفیه،دیلمان، رودبنه و سایر شهرها پس از اقامه نماز جمعه شعار من عاشق محمدرسول‌الله هستم سر دادند.

بارش شدید باران نیز در برخی شهرهای گیلان مانع تظاهرکنندگان نشد و راهپیمایان خشم و انزجار خود را از هتک حرمت ساحت مقدس رسول مهربانی اعلام کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon