اعلام موجودیت ستاد فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق در حمایت از سعید جلیلی

اعلام موجودیت ستاد فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق در حمایت از سعید جلیلی

خبرگزاری تسنیم: ستاد دانش آموختگان حامی سعید جلیلی متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانش‌آموختگان ادوار مختلف دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حمایت کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"من عمل صالحاً من ذکر او انثی و هو مومن فلنحیینه حیوه طیبه و لنجزینهم باحسن ما کانوا یعملون"

اکنون که در میانه دهه چهارم حرکت عظیم ملت حماسه‌ساز ایران با عنوان دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم، فشارهای مستکبر از یکسو و امید ملت‌های مستضعف از سوی دیگر متوجه این مرز و بوم گردیده است و همین امر اهمیت سال حماسه سیاسی و نقطه اوج آن یعنی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را بسی مهمتر از ادوار قبل می‌سازد.

این حماسه عظیم را صد البته باید در بستر پیچ تاریخی عظیم از نبرد دیرین حق و باطل دانست که قرار است انشاءالله با پیروزی و سرافرازی حق، زمینه ساز دولت کریمه مهدوی ارواحنا فداه گردد و گفتمان غالب در آن چیزی نخواهد بود جز گفتمان مقاومت و حماسه مبتنی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت که تامین کننده مصالح دنیا و آخرت امت اسلامی باشد که فرمود: "لیس منا من ترک الدنیا للآخره و من ترک الآخره للدنیا". در این میان ضروری است گفتمانی عام الشمول ناظر به مباحث سیاسی همچون تئوری دولت اسلامی، مباحث اقتصادی همچون نظام عدالت محور مبتنی بر آموزه‌های دینی و ناظر به شرایط بومی، مباحث فرهنگی همچون اصالت بخشی به فرهنگ و خروج آن از شعار زدگی و ویترین گرایی فرهنگی و غیره با نیرو و نشاط جوانی و شور انقلابی ضمن حفظ نقاط قوت دولت‌های قبل نسبت به رفع نقاط ضعف آن بر اساس شاخص‌های پیش گفته اقدام نماید.

بر همین اساس ما جمعی از دانش‌آموختگان ادوار مختلف دانشگاه امام صادق(ع) در راستای تحقق این گفتمان و ناظر به نیازهای ضروری آن، حمایت خویش را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی که فردی دارای توانمندی‌های بالفعل ناظر به این گفتمان و استعداد بالقوه بیشتری در راستای عملیاتی نمودن ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... آن می‌باشد، اعلام نموده و ستاد دانش آموختگان حامی ایشان را با استمداد خاضعانه از درگاه ربوبی حضرت حق راه‌اندازی می‌نمائیم تا ان‌شاء‌الله ما نیز با انجام وظیفه و تکلیف خویش، قدمی را در راستای زمینه سازی تحقق دولت کریمه حضرت‌شان ارواحنا فداه برداشته باشیم.

دانش آموختگان عزیز برای اعلام همکاری نام و شماره تماس خود به همراه استان و شهر محل اقامت خود را به رایانامه setad92@chmail.ir ارسال نمایند.

و ما توفیقنا الا بالله علیه توکلنا و الیه مآب
ستاد دانش آموختگان حامی دکتر جلیلی

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon