صادقی: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

صادقی: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: در روزی که شانس برد داشتیم شکست خوردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی بعد از شکست یک بر صفر سایپا مقابل استقلال گفت: هر دو تیم قدرتمندانه بازی کردند و ما هم در دفاع و حمله خوب بودیم و می‌توانستیم برنده این بازی شویم. 

وی درباره نیمکت‌نشینی‌اش گفت: از 18 بازی سایپا در 10 بازی حضور داشتم و امروز هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدم. تمامی نفرات ما خوب کار کردند و مشکلی وجود ندارد.

صادقی ادامه داد: تیم ما در نیمه اول خوب کار کرد اما در دقیقه 44 که دقیقه بسیار بدی است، گل خوردیم. در نیمه دوم بیشتر بازی در اختیار ما بود و اگر نیمه اول را با تساوی تمام کرده بودیم، حتی می‌توانستیم برنده باشیم اما استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد. 

وی درباره حضور تماشاگران گفت: جای خوشحالی دارد که استقلال و پرسپولیس به کرج می‌آیند و با ما بازی می‌کنند. این بازی‌ها در میان تماشاگران هم شور و حال ایجاد می‌کند. تیم‌های دیگری مانند تراکتورسازی تماشاگران زیادی دارند.

بازیکن سایپا درباره خاطراتش از دهه فجر گفت: من متولد 15 بهمن و در دهه 50 هستم و امروز روز تولدم است. در گذشته مراسم‌های خوبی در مدارس برگزار می‌شد اما نمی‌دانم هنوز هم آن مراسم‌ها هست یا نه.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon