پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن، پیشرفت ایران را رقم زد

پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن، پیشرفت ایران را رقم زد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کرمانشاه گفت: ۲۲ بهمن را باید به نوعی بیان پیشرفت ایران اسلامی دانست زیرا از کشوری که توانایی تولید سیم‌خاردار را نداشت امروز به دانش پرتاب ماهواره به فضا رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: باید همه ما جزو «انصارالله» باشیم زیرا آنچه که در عالم است همه به نوعی لشکر خداوند هستند و هر کدام در جای خودشان ضروری هستند و خداوند با نگاه ویژه‌ای ما را دعوت می‌کند که همه انصارالله باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه عنایت الهی است که خداوند ما را انصارالله قرار می‌دهد، افزود: همه باید قرآن و اسلام را حمایت کنیم و با ظواهر گناه بجنگیم و امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم تا جزو انصارالله باشیم.

آیت‌الله علما بیان کرد: اگر به امام خودمان اقتدا نمی‌کردیم، امروز اسلام اینگونه در دنیا نمی‌درخشید و این اقتدار کنونی را نداشت که همین اقتدای ما به امام سبب شده است که امروز آمریکا به دنبال این بیاید که چگونه با ما رابطه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) در مقابل تمام شرق و غرب ایستاد، گفت: امام خمینی(ره) در پاریس یک نفر بود و یک دنیا مخالف داشت که تمام دنیای استکبار در مقابل وی قرار گرفته بود ولی انصارالله بودن نصرت را برای ایشان به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: سیدالشهدا(ع) برای خداوند سرمایه‌گذاری کرد و خداوند با تمام وجود برای او سرمایه‌گذاری کرد و امروز مشاهده می‌کنیم که پس از گذشت 1400 سال امام حسین (ع) در تمام دنیا می‌درخشد.

وی با بیان اینکه یاری اسلام سبب عزت خداوند برای ملت شد، افزود: به یاد دارم که در دوران طاغوت، آمریکایی‌ها در بازارهای کرمانشاه با ظاهری نامناسب خرید می‌کردند و بی‌حرمتی‌های بسیاری به کشور می‌کردند، ولی امام به پشتوانه ملت همه آنها را از کشور بیرون انداخت.

خطیب جمعه کرمانشاه تقوا را تنها دارایی ماندگار برای انسان بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر اهمیت انقلاب اسلامی تاکید فراوان دارند و ایشان می‌فرمایند که 36 سال است که دشمن را پشت پنجره‌ها نگه داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر نصرت دین خداوند تاکید کرد و افزود: چرا آسمان به ما غضب کرده است، زیرا آسمان و زمین با هم ارتباط دارند که باید ظواهر گناه را از زمین پاک کنیم.

امام جمعه کرمانشاه به 19 بهمن ماه سال 57 و روز دیدار همافران ارتش با امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: دیدار و بیعت همافران ارتش با امام خمینی(ره) را باید خدمتی بی‌نظیر دانست و امام خمینی‌(ره) نیز این همراهی همافران را تقدیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: آن زمان دولت آمریکا از سفیرش در ایران پرسید که آیا ارتش همچنان در مقابل مردم ایستاده است که وی با صدایی لرزان گفت بله، ولی بله گفتن وی نشان از تردید و دودلی داشت.

آیت‌الله علما در ادامه به بیست و یکم بهمن و سالروز شکسته شدن حکومت نظامی اشاره و اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله طالقانی در آن زمان در پیامی به امام خمینی‌(ره) گفته بودند که با وجود حکومت نظامی، اگر مردم به خیابان‌ها بیایند، حمام خون راه می‌افتد، اما امام راحل فرمودند که مردم باید به خیابان‌ها بیایند.

وی خاطرنشان کرد: در 22 بهمن ماه سال 57 پس از 2500 سال نظام شاهنشاهی سقوط کرد که این نصرت خداوند بود، زیرا پیرمردی 80 ساله این نظام ستم‌شاهی را منقرض کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به اهمیت وحدت در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: تا زمانی که وحدت داریم و پشت سر ولی فقیه و امام خود حرکت می‌کنیم، موفق هستیم و آگاه باشیم که امام خمینی(ره) از سال 42 تا زمان نوشتن وصیت‌نامه خود هیچ‌گاه کلمه وحدت از زبان مبارکشان نیفتاد.

آیت‌الله علما بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود فرموده‌اند که 22 بهمن پیام داشت و پیامش وحدت ما است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ان‌شاالله همه با هم و در کنار یکدیگر در مراسم یوم‌الله 22 بهمن امسال حضور داشته باشیم، زیرا اینها در دنیا و شبکه‌های ماهواره‌ای منعکس می‌شود و هر قدمی که در این روز بر می‌داریم به نوعی عبادت بوده زیرا برای نصرت خداوند است.

وی با تاکید بر اینکه بر اصول و آنچه که امام آورد باید پافشاری کنیم، افزود: اگر امروز در پشت سر مقام معظم رهبری و ولی فقیه حرکت کنیم، در و دیوار همه برای ما عنایت می‌شوند و معظم له تاکید دارند که باید بر آرمان‌های انقلاب ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: 22 بهمن را باید به نوعی بیان پیشرفت ما دانست، زیر زمانی ما سیم‌خاردار نداشتیم و امروز ماهواره به فضا پرت می‌کنیم که اینها همه از آثار و برکات 22 بهمن، استقامت و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در این راه شهید داده‌اند، نباید فکر کنند که ضرر کرده‌اند، گفت: امروز 22 بهمن یعنی اقتصاد مقاومتی که دولت و ملت باید در این مسیر کار کنند، زیرا این امر نسخه‌ای آسمانی است.

آیت‌الله علما گفت: فکر کنیم که نفت نداشتیم، کشورهایی که نفت ندارند چگونه اداره می‌شوند و باید گفت که تنها چیزی که آینده و فرزندانمان را نجات می‌دهد، همین اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که نباید نگاه هیچ کسی به خارج باشد، زیرا اینها که ساقط شده‌اند همه به نوعی نوکران آمریکا بوده‌اند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon