حجت‌الاسلام خاموشی خبر انتخاب گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت را کذب محض خواند

حجت‌الاسلام خاموشی خبر انتخاب گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت را کذب محض خواند

خبرگزاری تسنیم: دبیر ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان"خبرسازی" یک سایت خبری پیرامون گزینه نهایی ائتلاف سه‌گانه را کذب محض خواند و از پیگیری قانونی آن خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه: "در مصاحبه‌ای که بعد از جلسه عصر روز گذشته داشتم، یادآور شدم با تأکید بزرگان روحانیت و تفاهم کامل و مشترک اعضا مقرر شد با توجه به آرایش سیاسی صحنه هر سه نفر فعالیت‌های انتخاباتی خود را ادامه دهند"، اظهار داشت: این‌گونه خبرسازی‌های ناشیانه کار کسانی است که از رقابت بازمانده‌اند و تلاش دارند با انحراف افکار عمومی فضای انتخابات را ناسالم سازند و لذا پیگرد و برخورد دستگاه‌های مسئول با این شبه‌رسانه‌ها ضروری است.

به‌گزارش تسنیم، یک سایت خبری روز گذشته از انتخاب علی‌اکبر ولایتی به‌عنوان گزینه نهایی ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان خبر داده بود.

یادآوری می‌شود دبیر ائتلاف پیشرفت شب گذشته به خبرگزاری تسنیم گفته بود: سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مبانی اصول‌گرایی و تأکید بر «مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی» به‌عنوان اصول اولیه و مشترک ائتلاف، طی جلساتی متعدد و نهایتاً در جلسه امروز (دوشنبه عصر) که با بزرگان روحانیت برگزار شد؛ به این نتیجه رسیدند که پیروزی ائتلاف در گروی حضور اعضای آن در صحنه است.

خاموشی گفت: اعضای ائتلاف با احترام و صمیمیت کامل به این تصمیم مشترک رسیدند و همکاری و تعامل خود را بیش از پیش استمرار بخشیده پس از پیروزی در انتخابات نیز آن را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon