هدف آمریکا از دو مرحله‌ای شدن مذاکرات تداوم تحریم‌هاست


هدف آمریکا از دو مرحله‌ای شدن مذاکرات تداوم تحریم‌هاست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس گفت: دو مرحله‌ای شدن مذاکرات زیاده‌خواهی آمریکا و هدف از این کار تداوم تحریم‌های ناعادلانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، جمشید جعفر پور ظهر امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اظهار داشت: پس پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به این انقلاب نوپا آغاز شد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دشمنان با تحمیل جنگ 8 ساله صدمات مالی و جانی جبران‌ناپذیر را به کشورمان ما وارد کردند تصریح کرد: تمام این حربه‌های ناجوانمردانه زیر سر آمریکا، اسرائیل و ایادی آن‌ها بوده است.

وی با یادآوری این موضوع به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که طرف مذاکره‌کننده ما چهره شیطانی خود را در پشت چهره آرام دیپلماتیک مخفی کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار، همچنان همان کینه‌ها و دشمنی‌ها را در پشت چهره خود پنهان کرده است.

جعفر پور خطاب به مردم لارستان افزود: حضور پرشور شما در حماسه 22 بهمن سبب حقارت و ذلت دشمنان را در پی دارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دشمنان منحرف کردن اذهان عمومی از دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: ملت ما خواهان استقلال است و نمی‌خواهد حاکمیت ما در سفارتخانه‌های کشورهای بیگانه تحت تأثیر قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌ها به‌حق مردم ما آزادی و عزت است گفت: قرار نیست که ملت ایران به اسارتگاه‌های سیاسی بازگردند.

وی با تأکید بر شعار «جمهوری اسلامی»، افزود: هیچ‌گاه قرار نیست ارزش‌های طاغوتی بر کشور ما حاکم شود و تلاش دشمن این بود که همه دستاوردهای ناشی از «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را نابود کند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با برشمردن دستاوردهای بزرگ ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آنان که از بیرون نظاره‌گر پیشرفت‌های کشور ما هستند می‌دانند که کشور ایران با توسل به خدا، رهبری و استقامت مردم بر قله پیشرفت‌های علمی ایستاده است.

وی با تجلیل از پایداری 36 ساله ملت ایران، عنوان کرد: دشمن بر سر راه همه این پیشرفت‌ها مانع ایجاد کرده و این رشد و ترقی حاصل تلاش جوانان این مرزوبوم است و این پیشرفت‌ها در سایه تحریم به دست آمده است.

جعفر پور با اشاره به پیشرفت‌های بی‌نظیر فضایی کشورمان، اضافه کرد: کشور ما با دستیابی به علم ساخت موشک‌های قاره‌پیما قادر است در صورت نیاز کشورهای مرتجع منطقه مثل اسرائیل غاصب را نشانه روند.

وی بابیان اینکه ایران جزء محدود کشورهایی است که قادر است ماهواره به فضا پرتاب کند، تصریح کرد: کشور ما به نگین و الگوی کشورهای دنیا تبدیل‌شده است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز جنگ‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

وی خطاب به تیم دیپلماسی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای، تصریح کرد: رجال سیاسی این کشور تصور نکنند که می‌توانند در این مذاکرات نیازها و احتیاجات خود را به نام امتیاز به ما بفروشد.

جعفر پور بابیان اینکه آمریکا در گذشته به دنبال این بود تا ایران را کشوری لجباز در دنیا معرفی کند، خاطرنشان کرد: بیش از یک سال از شروع مذاکرات می‌گذرد و کشور ما همه گونه انعطاف را نشان داده است و اکنون کشور ما در یک جنگ تمام‌عیار دیپلماتیک با کشور آمریکا قرار دارد و تیم مذاکره کشورمان با حمایت مسئولان کشور در حال مذاکره هستند.

وی بابیان اینکه کشورمان در مذاکرات با نشان دادن انعطاف به دنبال بهانه‌گیری از دشمنان است تصریح کرد: اگر آنان با زیاده‌خواهی به دنبال بهانه‌جویی برای دومرحله‌ای کردن توافقات هستند مسلماً هیچ‌کس این اجازه را به آنان نخواهد داد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش تأکید کرد: باید در این مدت باقی‌مانده به‌طور کامل و شفاف تکلیف مذاکرات مشخص شود.

وی با هشدار به آمریکایی‌ها گفت: ما را از کنگره نترسانید، در این‌سوی مذاکرات هم مجلس شورای اسلامی قرار دارد و اگر کشور آمریکا دست‌ به‌ کاری بزند که مذاکرات به شکست بیانجامد، ما شکست نخورده‌ایم و دنیا با حضور ما در مذاکرات به‌حقانیت ما پی می‌برد.

جعفر پور بابیان اینکه اگر مذاکرات به شکست منجر شود، کشور ما نیز با شروع دوباره غنی‌سازی 20 درصد و راه‌اندازی مجدد نیروگاه فردو به اقدامات اولیه خود بازمی‌گردد.

وی بابیان اینکه ملت ما هیچ‌گاه زیر بار ذلت نمی‌رود، تصریح کرد: گزینه نظامی آمریکا جزء حرفی پوچ چیز دیگری نیست و در طول یک سال و نیم این حربه از آنان گرفته شده است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با ابراز خرسندی از داشتن رهبری حکیم و شجاع و همچنین مردم، دولت و مسئولین هوشیار و همیشه درصحنه، بیان کرد: با همدلی مردم و مسئولان پیروزی نهایی مذاکرات مردم ایران هستند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon