تراکتورسازی بدون سرمربی به مصاف صبای قم می‌رود

تراکتورسازی بدون سرمربی به مصاف صبای قم می‌رود

خبرگزاری تسنیم: تیم تراکتورسازی در ایستگاه بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم صبای قم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس جمعه در حالی با 3 دیدار پیگیری می‌شود که تیم تراکتورسازی در قم میهمان تیم صبای این شهر است.

برای تراکتورسازانی که چند روز پیش به دلیل نتایج نسبتاً ضعیف سرمربی جوان خود را برکنار کردند این دیدار که از ساعت 15:30 در استادیوم یادگار امام شهر قم برگزار می‌شود از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی که پس از برکنار کردن رسول خطیبی، سرمربی‌گری موقت تیم را به قادر رحیم زاده سپرده‌اند به دنبال گزینه‌ای به‌مراتب باتجربه‌تر و نامی‌تر از رسول خطیبی هستند.

سرمربی محبوب هواداران را می‌آوریم

کاظم شهریاری، مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی درباره جایگزین رسول خطیبی به خبرنگار تسنیم در تبریز می‌گوید: هیئت‌مدیره باشگاه می‌خواهد مربی‌ای بیاورد که امتحان خود را قبلاً پس داده باشد و در بین هواداران نیز مقبولیت داشته باشد. مربی که مورد تأیید هواداران باشد برای هیئت‌مدیره باشگاه مهم است.

برای سپردن سکان هدایت سرخ‌پوشان تبریزی گزینه‌های متعددی در رسانه‌های مطرح‌شده است که در این میان به نظر می‌رسد که احتمال به تبریز آمدن حمید استیلی و تونی الویرا بیشتر از سایر گزینه‌ها باشد.

استیلی گزینه تراکتورسازی نیست

کاظم شهریاری، مدیر رسانه‌ای تراکتورسازان در ادامه صحبت‌های خود درباره سرمربی تیم به خبرنگار تسنیم می‌گوید: هوادار تراکتور باارزش است و باید کسی سکان‌دار تراکتورسازی باشد که نام بزرگی داشته باشد. من معتقدم رسول خطیبی از نظر فنی بالاتر از حمید استیلی است و وقتی خطیبی از این تیم جدا می‌شود باید کسی جایگزین وی شود که ازنظر فنی بالاتر از او باشد.

تیم تراکتورسازی که هم‌ اکنون با کسب 32 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد تلاش می‌کند با برد در این دیدار حساس خود را 35 امتیازی کره و با یک رده صعود علاوه بر رسیدن به رتبه چهارم جدول همچنان خود را در جمع مدعیان قهرمانی نگه دارد.

اما در آن‌سوی میدان تیم صبای قم قرار دارد که در میانه‌های فصل یک‌بار طعم تغییر سرمربی را چشیده. مسئولین این باشگاه که پس از کسب نتایجی نسبتاً ضعیف در نیم‌فصل اول مهدی تارتار را جایگزین صمد مرفاوی کرده‌اند به دنبال کسب بیست و هشتمین امتیاز خود در این فصل از رقابت‌ها هستند.

شاگردان مهدی تارتار که هم‌اکنون با کسب 25 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند با برد در این دیدار شانس صعودی چند پله‌ای را مقابل خود می‌بینند اما آنان این را به‌خوبی می‌دانند که کسب امتیاز مقابل تیم تراکتورسازی کار هر تیمی نمی‌تواند باشد و به جهت نتیجه نگرفتن تراکتورسازی در چند هفته گذشته این تیم تشنه کسب اولین 3 امتیاز خود در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon