اسکوچیچ: لوکوموتیو تیم قدرتمندی است، فریب شکست آنها برابر الهلال را نمی‌خوریم

اسکوچیچ: لوکوموتیو تیم قدرتمندی است، فریب شکست آنها برابر الهلال را نمی‌خوریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: لوکوموتیو تیم خوبی است و نباید فریب بازی که آنها مقابل الهلال انجام دادند را بخوریم.

دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی روز چهارشنبه با لوکوموتیوی ازبکستان عنوان کرد: طبق آنالیزی که از لوکوموتیو داشتیم این تیم را تیم قدرتمندی دیدم که در بازی‌های خانگی خوب ظاهر می‌شود. ما نباید فریب شکست 3 بر یک آنها مقابل الهلال را بخوریم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را بعد از بازی با السد قطر پشت سر گذاشتیم و تنها مشکل ما غیبت بدرلو است. آماده‌ایم که در بازی دوم 2 امتیازی که از بازی قبل از دست دادیم را جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد سرمای ازبکستان گفت: چاره‌ای نداریم و باید خودمان را با شرایط آنجا وفق بدهیم و با امتیاز به ایران برگردیم. این شرایط برای خیلی از تیم‌ها وجود دارد.

اسکوچیچ در مورد شکست نمایندگان ایران مقابل ازبک‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان گفت: متاسفانه نمایندگان ایران در دور اول مقابل تیم‌های ازبکستانی نتیجه نگرفتند و ما باید آن را جبران کنیم. پاختاکو و نسف قارشی را آنالیز نکردم اما لوکوموتیو تیم قدرتمندی است و ما باید از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص حضور در کمیته انضباطی گفت: من و باشگاه فولاد همیشه با تیم ملی ارتباط خوبی داشته‌ایم و همکاری لازم را انجام داده‌ایم در یک برهه زمانی که «فیفا دی» هم نبود و من به بازیکنانم نیاز داشتم اجازه حضور آنها را در تیم امید ندادم به همین دلیل به کمیته انضباطی فراخوانده شدم. من به صورت کتبی شرایط را توضیح و در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم. امیدوارم شرایطی مهیا شود که همیشه تعامل خوبی بین تیم‌های ملی و باشگاه‌ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon