درخشان: بنیادکار با تیمی که در امارات مقابل ما بازی کرد، متفاوت است اما بازهم برد می‌خواهیم

درخشان: بنیادکار با تیمی که در امارات مقابل ما بازی کرد، متفاوت است اما بازهم برد می‌خواهیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنیادکار ازبکستان با تیمی که در امارات با پرسپولیس بازی کرد متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار در مورد این بازی اظهار داشت:‌ امیدواریم فردا بهترین بازی خود را مقابل بنیادکار انجام دهیم و یک نتیجه خوب کسب کنیم.

وی ادامه داد: اطلاعات زیادی از حریف خود به دست آوردیم و می‌دانیم آنها تیمی قدر و با تجربه هستند. مطمئناً بنیادکار با تیمی که در امارات با ما بازی دوستانه انجام داد متفاوت است اما ما بسیار امیدواریم نتیجه پایانی بازی فردا هم به سود ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه آنالیز خوبی از بنیادکار داشته، یادآور شد: ما شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و فردا هم با هدف پیروزی و کسب 3 امتیاز به زمین خواهیم رفت.

درخشان در پاسخ به سؤال خبرنگار ازبکستانی مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند بازی خوب خود مقابل لخویا را برابر بنیادکار هم تکرار کند، تأکید کرد: تلاش ما این است در بازی فردا هم مانند دیدار اول خود به گل برسیم و با پیروزی میدان را ترک کنیم. ما با تیمی تقریباً کامل به تاشکند آمده‌ایم و فقط 2 بازیکن مصدوم داشتیم که در تهران ماندند.

وی همچنین در مورد هدف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما گام اول را در این رقابت‌ها با پیروزی برداشتیم. شکست 3 بر صفر لخویا نتیجه خیلی خوبی بود اما مهم این است که بتوانیم در دیدارهای آینده خود هم خوب ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود مصدومیت، تادو به تاشکند رفته، اظهار داشت: تادو هیچ مصدومیتی ندارد و با آمادگی کامل به ازبکستان آمده است. 

درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش پس از ناکامی در لیگ برتر فقط روی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم بهترین بازی‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به نمایش بگذاریم، درست است که شروع خوبی در آسیا داشته‌ایم اما در لیگ برتر ایران هم نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا جایگاه‌مان را در جدول رقابت‌ها بهبود ببخشیم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند پرسپولیس در بازی فردا هم مورد حمایت هواداران ایرانی قرار بگیرد، گفت: پرسپولیس نماینده ایران است و ما بسیار امیدواریم فردا مورد حمایت تماشاگران ایرانی قرار بگیریم و اگر این اتفاق رخ بدهد خیلی خوشحال می‌شویم.

درخشان در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه پرسپولیس با کارلوس کی‌روش ارتباط خوبی دارد و چرا ایران در جام ملت‌های آسیا موفق نشد، عنوان کرد: من نمی‌توانم در مورد عملکرد ایران در جام ملت‌های آسیا نظر بدهم اما باشگاه پرسپولیس چند نماینده در تیم ملی دارد و کی‌روش به طور مداوم وضعیت آنها را از باشگاه جویا می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon