برنامه حضور جلیلی در فراکسیون رهروان ولایت هنوز هماهنگ نشده است

برنامه حضور جلیلی در فراکسیون رهروان ولایت هنوز هماهنگ نشده است

خبرگزاری تسنیم: یکی از اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس، گفت: اعضای فراکسیون رهروان متقاضی دعوت آقای جلیلی بودند اما برنامه برای حضور وی در مجمع عمومی فراکسیون هماهنگ نشد.

اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره دعوت این فراکسیون از سعید جلیلی اظهار داشت: دعوت انجام شد اما به خواست فراکسیون برگزار نشد، چراکه خواست جلیلی این بود که یکبار به مجلس بیاید و در واقع نشست عمومی وی با نمایندگان و مجمع فراکسیون رهروان یکجا برگزار شود.

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون رهروان می‌خواستند دعوت کننده‌ باشند و متقاضی دعوت بودند، اما جلیلی از سوی نمایندگان دیگر دعوت شده بود، لذا برنامه‌ای برای حضور وی در مجمع عمومی فراکسیون هماهنگ نشد، البته ممکن است در هفته آینده هماهنگی‌ها صورت بگیرد و جلیلی به دعوت فراکسیون در مجمع عمومی حضور یابد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: تاکنون جمع‌بندی فراکسیون روی ولایتی و قالیباف است و دیدگاه اعضای فراکسیون نسبت به هردو این افراد مثبت است، اما هنوز کاندیدای نهایی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon