بازیکن پیشین لیورپول: نام من در فهرست مسافران ژرمن وینگز نبود


بازیکن پیشین لیورپول: نام من در فهرست مسافران ژرمن وینگز نبود

خبرگزاری تسنیم: بال پیشین سرخپوشان مرسی‌ساید شایعه قرار داشتن نامش در لیست مسافران هواپیمای ایرباس سقوط کرده در کوه‌های آلپ فرانسه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سقوط هواپیمای ایرباس A320 خطوط هوایی ژرمن‌وینگز در کوه‌های آلپ فرانسه، رسانه‌های ارمنستانی گزارش دادند پاتریک برگر، بازیکن پیشین تیم فوتبال لیورپول هم مسافر این هواپیما بوده ولی در آخرین لحظات از پرواز منصرف شده است.

پاتریک برگر، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال جمهوری چک که یک‌شنبه‌شب گذشته پیروزی 2 بر یک بارسلونا برابر رئال‌مادرید را از ورزشگاه نوکمپ تماشا کرد در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: شایعاتی که در خصوص تغییر پرواز من مطرح شده همگی دروغ است و صحت ندارد! من دوشنبه طبق برنامه‌ قبلی‌ام از بارسلونا به‌مقصد پراگ پرواز کردم.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده قرار بود پاتریک برگر در دیدار دوستانه‌ای که به‌افتخار چورن اوگانسجان، اسطوره فوتبال ارمنستان ترتیب داده شده بود، حضور پیدا کند. برگر 41ساله بین سال‌های 1996 تا 2003 در لیورپول عضویت داشته و در حدود 200 بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید به میدان رفت و 35 گل هم برای این تیم انگلیسی به ثمر رساند.

پرواز شماره 9525 خطوط هوایی ژرمن وینگز روز سه‌شنبه در حالی که به‌مقصد دوسلدورف آلمان پرواز می‌کرد در کوه‌های آلپ سقوط کرد و 150 نفر از جمله 144 مسافر و 6 خدمه‌اش جان خود را از دست دادند. در حدود نیمی از جان‌باختگان این سانحه هوایی ملیتی آلمانی داشتند و در این بین 2 خبرنگار ایرانی هم به‌نام‌های میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی از خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز بین قربانیان این حادثه دلخراش بودند.

انتهای پیام/*

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon