متجاوزان به یمن نتایج اقدامات‌شان را خواهند دید


متجاوزان به یمن نتایج اقدامات‌شان را خواهند دید

خبرگزاری تسنیم: دادستان کل کشور با بیان اینکه در جهان نوعی تنفر عمومی نسبت به حرکات عربستان و آمریکا در یمن ایجاد شده، گفت: متجاوزان به یمن نتایج اقدامات‌شان را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان درباره مذاکرات هسته‌ای ایران با اعضای گروه 1+5، گفت: مردم ما در همه عرصه‌ها از جمله دیپلماسی، عزت و اقتدار را می‌خواهند.

وی افزود: ما در عین حال که هیچ‌وقت میز مذاکرات را ترک نمی‌کنیم، خواهان مذاکره با عزت، ایستادگی و مصلحت هستیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مردم در رابطه با اقتصاد، مدل اقتصاد مقاومتی را می‌خواهند و در زمینه نظام اداری نیز ادارات و سازمان‌های سالم و عدالت اداری و مقابله با فساد اداری را درخواست می‌کنند، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" اشاره کرد و اظهار داشت: اگر عرصه سیاست داخلی و خارجی ما جلوه حضور مردم باشد، به‌طور قطع پیام رهبر معظم انقلاب تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به حوادث اخیر یمن و حمله عربستان سعودی به این کشور اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم در جهان نوعی تنفر عمومی نسبت به این حرکت عربستان و آمریکا ایجاد شده، زیرا آنها مقابل اراده یک ملت ایستاده‌اند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ملت یمن تصمیمی را برای کشورشان گرفته‌اند و عربستان و آمریکا مقابل آن ایستاده‌، خاطرنشان کرد: به‌طور قطع این اقدامات نوعی محکومیت در افکار عمومی جهان را به‌دنبال دارد که پس از آن نیز متجاوزان به این کشور نتایج و تبعات آن را خواهند دید.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon