هیدینک: هلند تیم‌ بزرگی در اروپا نیست


هیدینک: هلند تیم‌ بزرگی در اروپا نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۶۸ ساله تیم ملی هلند که تیمش حال و روز خوشی ندارد گفت که باید واقع‌بین بود چون هلند در حال حاضر جزو تیم‌های بزرگ اروپایی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گاس هیدینک در خصوص تساوی یک بر یک خانگی شاگردانش برابر ترکیه در مرحله انتخابی یورو 2016 که به لطف گل دقیقه 90 کلاس یان هونتلار به دست آمد، به شبکه تلویزیونی «NOS» هلند گفت: می‌توانم این تیم را به روزهای اوجش بازگردانم ولی در حال حاضر نمی‌دانم چطور باید این کار را انجام دهم. بازی خوبی از جانب هلند نبود ولی از نتیجه به دست‌آمده راضی هستم. به هر حال این تساوی در نهایت می‌تواند برای‌مان ارزشمند باشد.

سرمربی هلند که در این دیدار دو ستاره تیمش یعنی آرین روبن و روبین فن‌پرسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، افزود: نباید خود را زیاد دست بالا بگیریم چون ما یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی نیستیم. کسب مقام سومی در جام جهانی 2014 برزیل فوق‌العاده بود ولی حالا باید به نتایج کنونی‌مان نگاه کنیم و واقع‌بین باشیم.

در جدول رده‌بندی گروه A جمهوری چک با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ایسلند و هلند به ترتیب با 12 و 7 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon