خوردبین: مدیربرنامه‌های مکانی هم از کارهای او خجالت کشید


خوردبین: مدیربرنامه‌های مکانی هم از کارهای او خجالت کشید

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی با مدیر برنامه‌های مکانی صحبت کردم او هم از کارهای این دروازه‌بان خجالت کشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود خوردبین در خصوص حضور علی کریمی در تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: علی کریمی برای فیزیوتراپی به درفشی‌فر آمده بود و حضورش در این مجموعه دلیل دیگری نداشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کریمی مانع از شعار دادن هواداران علیه کادرفنی و بعضی از بازیکنان شده است، گفت: حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس همیشه مثبت است و او همیشه آماده کمک به تیم است.

خوردبین در خصوص اینکه چرا حمید درخشان در تمرین امروز فقط دروازه‌بان‌ها را تمرین داد، یادآور شد: آنطور که شما می‌گویید نیست. امروز نادر باقری معده درد شدیدی داشت به همین خاطر راهی بیمارستان شد و چون او نبود درخشان تصمیم گرفت با دروازه‌بان‌ها کار کند. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه با نژادفلاح جلسه‌ای نداشته است، درباره نشستی که با مدیربرنامه‌های سوشا مکانی داشته است، توضیح داد: مدیربرنامه‌های سوشا به باشگاه آمده بود تا ببیند تکلیف این بازیکن چیست. من به او گفتم که مکانی چه کارهایی کرده و وقتی صحبت‌های مرا شنید از کارهایی که این دروازه‌بان انجام داده خجالت کشید و رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این بار اخراج سوشا مکانی جدی است یا اینکه او هم مثل اخراجی‌های قبلی پرسپولیس به زودی به جمع سرخپوشان برمی‌گردد، گفت: نه این بار قضیه با دفعات قبل فرق می‌کند و خیلی جدی است. باید کاری کنیم تا دیگران بفهمند که نمی‌توانند هر کاری دل‌شان بخواهد انجام دهند.

خوردبین درباره اینکه گفته می‌شود خانزاده امروز به دنبال گرفتن عکس سلفی بوده است، یادآور شد: من چنین چیزی ندیدم اما اگر واقعاً دنبال این کار بوده است با او برخورد خواهیم کرد. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در واکنش به اینکه گفته می‌شود خانزاده هم در رختکن به نیمکت‌نشینی‌اش معترض بوده است، تصریح کرد: نه، من چنین چیزی ندیدم. مطمئن باشید اگر خانزاده هم اعتراض کرده بود مثل سوشا اخراج می‌شد. البته من فقط در لابی و رختکن خانزاده را دیدم که اعتراض نکرد و اینکه در جلسه بین بازیکنان و کادرفنی چه گذشته من خبر ندارم. 

وی درباره اینکه شنیده می‌شود خانزاده، مکانی را تحریک کرده علیه درخشان صحبت کند، گفت: این صحبت‌ها را از شما می‌شنوم. فکر نمی‌کنم این موضوع باشد. اگر هم دنبال این قضیه هستید باید از خودشان سؤال کنید. 

خوردبین در پایان تأکید کرد: به مدیربرنامه‌های مکانی گفته‌ام درخشان اعلام کرده که در پرسپولیس یا جای او است و یا جای مکانی و این مسئله را حتماً به او بگوید. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon