ورود برندهای بزرگ خارجی به تولید داخلی آسیب می‎زند


ورود برندهای بزرگ خارجی به تولید داخلی آسیب می‎زند

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز دکترینال با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با رفع تحریم‌ها به طور کامل رفع نمی‌شود، گفت: ورود برندهای بزرگ خارجی به کشور به تولید آسیب می‎زند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسن عباسی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه بوعلی سینا استان همدان اظهار داشت: اصلاح زندگی و حل مشکلات مردم در مذاکرت هسته‌ای نیست چرا که مشکلات مردم از جنسی نیست که به تحریم‎ها مربوط باشد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای بسیاری آماده ورود به کشور و وارد کردن برندهای تجاری خود هستند، گفت: اگر این اتفاق در ایران رخ دهد شاهد افزایش واردات بوده وایران نیز به کشوری همچون امارات تبدیل می‎شود.

عباسی با بیان اینکه کشور کاملا وابسته نمی‎تواند توسعه و تولیدی پایدار داشته باشد، تصریح کرد: با ورود برندهای تجاری مطرح دنیا به ایران شاهد ورود آسیب جدی به تولید کشور خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه راه‌حل مشکلات کشور مذاکرات نیست، گفت: راهکارهای مختلفی برای رفع مشکلات کشور ارائه شده ولی دولتمردان ما راه ساده یعنی مذاکره را برای رفع مشکلات کشور انتخاب کرده‌اند.

رئیس مرکز دکترینال با بیان اینکه فضای مذاکرات هسته‌ای را شفاف نمی‎بینم، تاکید کرد: متاسفانه اطلاعات ارائه شده از سوی دو طرف یکسان نبوده و با هم تطابق ندارد.

وی عنوان کرد: نتیجه مذاکرات هسته‎ای هر چه باشد از آن آبی برای مردم گرم نمی‎شود چراکه معتقدیم مشکلات مردم و کشور ارتباط زیادی به تحریم‌ها نداشته و با تکیه به توان داخلی می‌‏توان آنها را رفع کرد.

رئیس مرکز دکترینال عنوان کرد: اگر در مذاکرات به توافق نرسیم مهمترین دستاورد این است کهسخنان مقام معظم رهبری درست درمی‎آید که استکبار جهانی و شیطان بزرگ یعنی آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه اگر مردم قانع شوند که دشمن قابل اعتماد نیست نظام برنده شده است، تصریح کرد: مردم بدانند که اگر ایران در این مذاکرات به توافق نرسد چیزی را از دست نداده است.

عباسی با اشاره به اینکه اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران را باید از مدل غربی خالی کنیم، تاکید کرد: اگر در دوران دفاع مقدس جوانی 22 ساله به نام شهید باقری توانست بدون تجربه قبلی جنگ را مدیریت کند امروز نیز می‎توان به جوانانی امیدوار بود که بتوانند اقتصاد کشور را متحول کرده و مدلی براساس توحید طراحی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید مطالبه‌گر باشند، تصریح کرد: حرارت خوبی از تمامی طیف‎ها در دانشگاه‌ها وجود دارد که یکی از عوامل پیشرفت نظام شاداب بودن جامعه دانشجویی است.

رئیس مرکز دکترینال درباره حمله نظامی آمریکا به ایران و تهدید نظامی این کشور نیز گفت: آمریکا خود نیز می‎داند که توان حمله به ایران را ندارد چراکه ایران دفاع را از خارج از مرزهای خود آغاز کرده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon