نژادفلاح: برانکو انسان بزرگی است


نژادفلاح: برانکو انسان بزرگی است

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام پرسپولیس گفت: برانکو یکی از بهترین‌ها و انسان بزرگی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح پس از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: شرکت کاشی پرسپولیس همه بلیت‌های بازی پرسپولیس مقابل الهلال را خریده و آنها برای این بازی اسپانسر ما خواهند شد. تا این لحظه خرید بلیت‌ها قطعی است و اگر قرار باشد کسی بلیت‌ها را بخرد او اسپانسر می‌شود. 

وی ادامه داد: امروز در بازی سکوهای خالی داشتیم که این یک پیام است. برعکس بازی‌های آسیایی در لیگ هواداران ما سکوها را پر نمی‌کنند و این بدان معناست که از نتایج و عملکرد تیم در لیگ راضی نیستند و ما این پیام را دریافت کردیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: آدم‌های بزرگ همیشه بزرگ هستند برانکو یکی از بهترین‌ها است. من در شرایطی او را انتخاب کردم که گزینه‌های زیادی برای انتخاب سرمربی نداشتم و اکثر مربیان بزرگ مشغول بودند اما اگر تمام گزینه‌ها را هم در اختیار داشتم و می‌توانستم آنها را انتخاب کنم باز هم انتخابم برانکو بود. 

نژادفلاح تصریح کرد: توقع و انتظار اصلی ما از برانکو فصل آینده است توقع داریم که او در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را از خودش به نمایش بگذارد و ما هم بازیکنان مدنظر او را جذب خواهیم کرد. باید بهترین عملکرد را در این فصل داشته باشیم و تیم را برای قهرمانی ببندیم.

نژادفلاح گفت: 30 خرداد یک اردوی اروپایی را برگزار خواهیم کرد در آن مقطع نقل و انتقالات را کاملا انجام دادیم و چند کشور را برای این اردو مدنظر داریم اما اعزام تیم در 30 خرداد قطعی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon