پای شریفی به گل باز شد؛ سپاهان با ۲ گل پیش افتاد


پای شریفی به گل باز شد؛ سپاهان با 2 گل پیش افتاد

خبرگزاری تسنیم: مهدی شریفی با حرکت در عمق و در موقعیت تک به تک گل دوم خود و سپاهان را وارد دروازه سایپا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای البرز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

امروز برای سپاهان شهاب گردان، وریا غفوری، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، هادی عقیلی، فوزیل موسی اف، علی کریمی، محرم نویدکیا، مهدی شریفی، لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری بازی می کنند.

مجید جلالی نیز تیم سایپا را با ترکیب محمد رضا اخباری، وحید محمدزاده، روزبه شاه علی دوست، مجید ایوبی، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، ابراهیم شکوری، مجتبی رمضانی، مهدی ترابی، حکیم نصاری، سجاد مشکل پوربه میدان فرستاده است.

سپاهان این دیدار را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه ابتدایی دیدار ضربه سهمگین بازیکن سپاهان را اخباری دفع کرد تا دوازه سایپا در ثانیه‌های ابتدایی باز نشود اما تا دقیقه 10 با وجود سرعت خوب بازی میزبان موقعیت خاصی روی دروازه‌ها خلق نشد.

حملات متعدد سپاهان سبب شد مهدی شریفی در دقایق ابتدایی بازی روی ارسال  حاج صفی با ضربه سر گل نخست سپاهان را به ثمر رساند و این تیم در دقیقه 15 یک بر صفر از حریف پیش افتاد.

بازی تهاجمی سپاهان ادامه یافت تا در دقیقه 27 روی پاس عمقی نویدکیا، خلعتبری صاحب موقعیت شد اما ضربه را درست به همان جایی فرستاد که اخباری آماده دریافت بود. چند ثانیه پس از این موقعیت باز هم پریرا در عمق  و موقعیتی تک به تک صاحب توپ شد که ضربه او نیز با نوک انگشتان اخباری به بیرون رفت.

در دقیقه 32 این دیدار روی حرکت تیمی سپاهان و پاس عمقی نویدکیا، شریفی صاحب توپ شد و با استفاده از تعلل مدافعان سایپا که به گمان آفساید درنگ کردند گل دوم میزبان را وارد دروازه حریف کرد تا خیال فرکی کمی آسوده شود.

این دیدار در دقیقه 35 با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان در جریان است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon