گودرزی: اتفاقات تبریز به آن شدت که مطرح می‌کنند، نبوده است


گودرزی: اتفاقات تبریز به آن شدت که مطرح می‌کنند، نبوده است

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان گفت: مسائل تبریز به آن صورتی که مطرح می‌کنند و با این شدت نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمود گودرزی ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این موضوع سوءتفاهمی است که گروه‌های کارشناسی در حال بررسی آن هستند و به زودی روشن می‌شود؛ البته در این سوءتفاهمات مسائل حاشیه‌ای نیز اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ گزارشات متعددی داده شده و 3 گزارش از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و وزارت ورزش در دولت ارائه شده است که هر 3 منطبق بر هم هستند و نشان می‌دهد که مسائل به آن صورتی که مطرح می‌کنند و با این شدت نبوده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شب قبل دکتر واعظی بررسی‌های لازم را انجام داده و به صورت مکتوب اعلام کردند که قطع موبایل وجود نداشته و ظرفیت‌ها، ارقام و پرینت‌های موبایل کاملاً مشخص است و مشکلی وجود ندارد؛ امیدوار هستیم به زودی نتیجه داوری هم مشخص شود و گروه‌های کارشناسی بی‌طرف و غیر ذینفع از داوران بازنشسته در حال بررسی زوایای مختلف بازی هستند.

گودرزی گفت: همه مسائل تحت نظر است و کوچکترین ابهامی اگر وجود داشته باشد درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درباره مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس نیز گفت: مرحله چهارم مزایده فردا برگزار می‌شود و پاکت‌ها باز شده و نتایج اعلام می‌شود و اگر به نتیجه نرسد سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی بر اساس قانون تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره تصمیم مجلس شورای اسلامی درباره اجاره دادن 2 تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بعید به نظر می‌رسد که مجلس به این زودی بخواهد پاسخ دهد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon