گودرزی: احتمال تکرار بازی تراکتورسازی - نفت تهران دور از ذهن نیست


گودرزی: احتمال تکرار بازی تراکتورسازی - نفت تهران دور از ذهن نیست

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه احتمال تکرار بازی تراکتورسازی - نفت تهران دور از ذهن نیست، گفت: تکرار این بازی تبعاتی برای فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی و سهمیه ایران در آسیا خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی عصر امروز (سه‌شنبه)  برای رسیدگی به اتفاقات ورزشگاه امام (ره) تبریز راهی آذربایجان شرقی شد. وی پس از ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز گفت: تیم وزارت ورزش برای بررسی گزارش‌های اتفاقات بازی تیم‌های تراکتورسازی و نفت به تبریز آمده است تا پس از برگزاری جلسه و بررسی رویدادها، نتیجه را به هیئت دولت و رئیس جمهور اعلام کند.

وی با تأکید به این نکته که مردم آذربایجان شرقی و تبریز مطمئن باشند وزارت ورزش به دنبال احقاق حق آنهاست، افزود: برای همین امر رئیس فدراسیون فوتبال در این سفر مرا همراهی می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تراکتورسازی تیم و طرفداران بزرگی دارد و ما حمایتی کامل از فوتبال آذربایجان شرقی خواهیم داشت. تمام اتفاقات بازی تراکتورسازی - نفت به دقت رصد و تصمیمات لازم در جلسه بررسی با حضور مسئولان استانی اتخاذ می‌شود.

وزیر ورزش تصریح کرد: باید تمام موارد این بازی را به لحاظ فنی، اجرایی و مدیریتی بررسی کنیم. در خصوص مسائل فنی باید تمامی جوانب را مورد تحلیل قرار داده و عملکرد تیم‌ها بررسی شود. از لحاظ اجرایی هم بایستی باید ببینیم مسئولان چه کار کرده‌اند و با آنها آشنا شویم. از لحاظ مدیریتی هم اگر قصوری بوده یا سهل‌انگاری انجام گرفته و یا احیاناً تعمداً اقدامی صورت گرفته باشد، مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته و نتایج در اختیار رئیس جمهور محترم قرار می‌گیرد که نهایتاً تصمیم مقتضی از طریق رئیس جمهور اتخاذ و به همگان اعلام خواهد شد.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تجدید بازی دو تیم تراکتورسازی و نفت وجود دارد، خاطرنشان کرد: احتمال تکرار این بازی دور از ذهن نیست اما تبعاتی برای فوتبال کشور، استان و سهمیه ایران در آسیا خواهد داشت. نباید پیش داوری و به شایعات توجه کنیم. مسائل فنی به دقت مدنظر قرار خواهد گرفت تا احقاق حق صورت پذیرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به تبریز راهی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی شد. قرار است جلسه‌ای با حضور استاندار تبریز، سیدنصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، اسدی دبیرکل فدراسیون و نماینده تیم تراکتورسازی در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon