کاخ سفید حمله به نمازگزاران در عربستان را محکوم کرد

کاخ سفید حمله به نمازگزاران در عربستان را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کاخ سفید حمله به نمازگزاران مسجد امام علی در عربستان سعودی را "تاکتیک‌های افراط‌گرایان" خوانده محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانس خبری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد امام علی در عربستان این اقدام را محکوم کرد.

بر اثر وقوع انفجار در مسجد امام علی(ع) در استان قطیف واقع در شرق عربستان، دست‌کم 20 نفر شهید و 100 تن دیگر زخمی شدند. انتظار می رود شمار قربانیان این حمله تروریستی به‌علت شدت انفجار افزایش یابد.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که این انفجار در شهرک "القدیح" در قطیف عربستان روی داده است. گزارش شده که این حمله انتحاری بوده و در حین نماز جمعه به وقوع پیوسته است.

سخنگوی کاخ سفید در بخش دیگری از سخنانش گفت که دولت آمریکا هرگز به توافق بد با ایران در برنامه هسته‌ای این کشور نخواهد رسید.

وی افزود: "دولت آمریکا اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد و واشنگتن این تضمین را از طریق امضای توافق احتمالی با ایران به دست خواهد آورد".

ارنست همچنین تأکید کرد که نیروهای ائتلاف به‌رهبری آمریکا در حملاتی که به عراق انجام می‌دهند با مقامات ایرانی هماهنگی انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان