منصوریان: با هدف صعود به مرحله بعد به عربستان رفتیم

منصوریان: با هدف صعود به مرحله بعد به عربستان رفتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: با هدف صعود از مرحله یک هشتم نهایی به عربستان رفتیم و به این مهم رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک نفت ایران مقابل الاهلی عربستان در بازی شب گذشته و البته صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به لطف پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، اظهار داشت: مهم‌ترین چیز این بود که در بازی رفت گل نخوردیم و این موضوع کار را برای ما در بازی برگشت آسان کرد.

وی با اشاره به اهمیت بسته ماندن دروازه نفت مقابل الاهلی در بازی این تیم در تهران، خاطرنشان کرد: گل نخوردن در خانه، حریف ما را مجبور کرد به بازی هجومی رو بیاورد. هجومی بازی کردن الاهلی باعث شد در خط دفاع آنها یک سری فضاها خالی بماند و ما از این فضاها استفاده لازم را کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت با تمجید از عملکرد بازیکنانش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزود: می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر دستاورد بزرگی که کسب کردند تبریک بگویم، چون ما تیم قدرتمندی را شکست دادیم که در هیچ یک از بازی‌های مرحله گروهی شکست نخورده بود.

منصوریان گفت: اولین باخت الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی و در خانه ما بود. ما با انگیره‌ای بسیار زیاد به عربستان آمده بودیم چون می‌خواستیم به دور بعد صعود کنیم. برنامه‌مان هم زدن یک گل زودهنگام بود تا حریف تحت تأثیر قرار بگیرد و موفق شدیم به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon