عارف: به جمهوری اسلامی رأی دادم/ به دولت آینده خوشبینم

عارف: به جمهوری اسلامی رأی دادم/ به دولت آینده خوشبینم

خبرگزاری تسنیم: کاندیدا‌ی منصرف شده انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد که رأیش به جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا عارف کاندیدای انصرافی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که صبح امروز جمعه برای شرکت در رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حسینیه ارشاد حضور یافته بود، پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران درباره لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: ‌پایه نظام جمهوری اسلامی بر دموکراسی و رای مردم است لذا لازم است ‌مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همیشه در ساعات اولیه برای انداختن رای خود به صندوق، به شعب اخذ رأی مراجعه کرده است، افزود: انتظار داریم حضور پر‌شور مردم را ببینیم چراکه این حضور پرشور، پشتوانه نظام است.

معاون اول دولت اصلاحات عارف اضافه کرد: گاهی اوقات در جریان رقابت‌های انتخاباتی برخی نگرانی‌ها درباره حضور مردم پیش می‌آید، با این حال مردم همواره نشان داده‌اند که در لحظات آخر تصمیمات اساسی خود را می‌گیرند و پای صندوق‌های رای می‌آیند.

خبرنگاری از عارف پرسید کاندیداهای شکست‌ خورده و کاندیدای پیروز بعد از انتخابات باید چه اقدامی انجام دهند که وی تأکید کرد: همه کاندیداها باید به مردم تبریک بگویند و طبیعتاً کاندیدای شکست خورده نیز باید به کاندیدای پیروز تبریک بگوید و کاندیدای پیروز هم باید به سمت همگرایی حرکت کند.

وی با اظهار خوشبینی نسبت به دولت آینده گفت: امیدوارم دولت آینده از همه نیروهای سیاسی استفاده کند و در جهت حل مشکلات داخلی و خارجی کشور گام بردارد.

کاندیدای انصرافی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که بعد از انصراف چه احساسی در موقع حضور در شعبه اخذ رای دارید؟ گفت: مسلماً خوشحالم که توانسته‌ام مردم را برای حضور بیشتر در رقابت‌های انتخابات تشویق کنم و به آینده نیز خوشبینم و امیدوارم دولت آینده بتواند مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon