چشم همه کشورهای منطقه به انتخابات ایران است


چشم همه کشورهای منطقه به انتخابات ایران است

خبرگزاری تسنیم: وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: همه کشورهای منطقه چشم‌شان به این انتخابات است و اگر انتخابات حداکثری باشد کشورهای منطقه بیشتر همکاری می‌کنند و اگر خدای نکرده حداقلی باشد با دولت همکاری نخواهد کرد.

علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را چگونه می‌بینید و نتیجه را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من خیلی امیدوارم که حضور پرشوری باشد و نتیجه انتخاب مردم هر چه باشد خوب است و ما به حاکمیت و رای مردم اعتقاد داریم و مردم هر کسی را انتخاب کنند، خوب انتخاب کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور مردم از لحاظ داخلی چه تاثیری می‌تواند داشته باشد، تصریح کرد: اگر حضور مردم حداکثری باشد می‌تواند مشکلات بسیاری را حل کند و ثبات را به بار بیاورد و بتواند توطئه‌ها را خنثی کند و همچنین وحدت ملی را بوجود آورد و برای آینده امید ایجاد کند و یک دولت قوی را تشکیل دهد.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در مورد تاثیرگذاری حضور مردم در منطقه اظهار داشت: همه کشورهای منطقه چشمشان به این انتخابات است و اگر انتخابات حداکثری باشد کشورهای منطقه بیشتر همکاری می‌کنند و اگر خدای نکرده انتخابات حداقلی باشد با دولت همکاری نخواهد کرد. در نتیجه من خیلی امیدوارم که انتخابات حماسی و پرشوری باشد و نامزد مورد نظر مردم نیز انتخاب شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon